Crezi că ai putea fi noul IT-designer al momentului?
FAN Courier și agenția de marketing simplificat Marks lansează, pentru al treilea an consecutiv, #fashionFANatic, competiția care oferă șanse reale de afirmare tinerilor designeri români care vor ca brandul lor să fie viitorul must-have în materie de stil.
Concursul, desfășurat pe www.fashionFANatic.ro, platforma online dedicată proiectului, îi așteaptă și anul acesta pe creatorii de modă aflați la început de drum să își înscrie creațiile vestimentare în concurs, urmând ca, alături de public, juriul să decidă cine merită în 2016 „prima șansă” în lumina reflectoarelor.
Câștigătorul va beneficia de o campanie de promovare care include un shooting profesional semnat Cosmin Gogu Photography, un eveniment de lansare a colecției, dar și utilizarea creațiilor vestimentare pentru realizarea ediției 2017 a calendarului FAN Courier, distribuit în mii de exemplare în toată țara.
Te poți înscrie în concurs în perioada 13 iunie – 13 iulie, iar câștigătorul va fi anunțat în perioada 22 iulie – 30 iulie, după ce juriul și inițiatorii proiectului vor analiza potențialul creativ și comercial al colecțiilor, dar și nivelul de popularitate a colecțiilor, măsurat prin voturile date de public.
FAN Courier, liderul pieței de curierat rapid, susține tânăra generație de designeri încă din 2012, proiectul pornind de la ideea că, pentru a-ți pune în practică viziunea asupra viitorului, trebuie să începi să lucrezi de astăzi. Acolo unde există talent, este nevoie de acel impuls care poate elibera întregul potențial, transformându-l într-un produs tangibil. De aceea, cu fiecare nouă ediție, un alt tânăr creator român beneficiază de susținere pentru a face primul pas de la pasiune la un business de succes, prin intermediul inițiativei #fashionFANatic.
Juriul #fashionFANatic de anul acesta este format din Noemi Meilman, Fashion PR, Alexandra Calafeteanu, Designer și Stilist, Rovena Andrei, Fashion Stylist, Cosmin Gogu, Fotograf, Laura Călin, V for Vintage, Cătălin Vălean, Designer și Stilist, alături de echipa FAN Courier.
Pentru că potențialul comercial este important în evaluarea unei colecții, opinia publicului va conta în procent de 40% în alegerea designerului câștigător.