Nu pot spune despre mine că aş fi vreo beauty junkie, însă din când în când, descopăr câte un produs pentru care formez o pasiune subită – cel mai recent caz este Caudalie Beauty Elixir.
Aici cuvântul „elixir” nu este folosit la întâmplare. Conform declaraţiilor brandului francez, reţeta produsului a fost descoperită într-o carte de vrăjitorie găsită pe malul râului Sena în Paris, şi utilizată de către regina Ungariei în secolul al XVI-lea. Se spune că aceasta ar fi folosit poţiunea pentru a-şi face pielea să pară mai tânără, în scopul de a-l seduce pe regele Poloniei, care era cu 35 de ani mai tânăr decât ea.
Nu că nu ar exista destul farmec în povestea de mai sus, însă brandul Caudalie a ales să îmbrace miraculosul elixir în straie de poveste pe măsura rangului sau.
Astfel, Jason Wu, în colaborare cu cofondatoarea brandului de skincare, Mathilde Thomas, a creat un ambalaj pe măsura conţinutului – formulă tonifiantă, hidratantă şi revigorantă a elixirului este încapsulată într-un recipient sofisticat, alb imaculat, cu un detaliu dantelat suav inspirat de colecţia primăvară/vară 2016 a designerului.
„Când mi-am imaginat cum aş îmbrăca sticla de Caudalie Beauty Elixir, m-am gândit cum aş îmbrăca femeia Jason Wu – totul ţine de rafinament şi sofisticare”, a menţionat designerul.
Foto: Caudalie