Parfumurile stânesc dorinţe. Seduc. Surprind laturi secrete ale personalităţii noastre, pe care ceilalţi însă pot să le ghicească, ghidaţi de arome. Şi mai nou, parfumurile lui 2016 capătă puterile unei mantre. Mesajele din spatele lor sunt atât de puternice încât nu mai e vorba nicidecum doar de sloganuri, marketing şi publicitate. Dacă urmăreşti campaniile video şi încerci melanjul notelor provocatoare pe pielea ta, îţi vei da seama rapid că suntem martorii unei noi dimensiuni a ceea ce înseamnă experienţa unui parfum. Chiar dacă în rolurile principale, îi regăsim pe Karlie Kloss sau pe Jared Leto , povestea nu e despre ei. E despre noi. Despre cine suntem, despre cum ne jucăm în iubire, despre tacticile noastre de seducţie.
În plus, în 2016, când ne însuşim o o creaţie olfactivă nouă, nu ne alegem doar cu un parfum, ci cu o mantră pe care să o repetăm, să o credem şi să facem lumea să se învârtă după cum vrem noi.
It’s so good to be bad
Alb şi negru. Lumină şi întuneric. Fata bună şi fata rea. Toate aceste contradicţii îşi dau întâlnire în Good Girl, noul parfum al casei Carolina Herrera, ce are forma unui pantof stiletto ultra-sexy. Celebrând dualitatea femeii moderne contemporane, spontaneitatea, complexitatea şi puterea ei, aroma pendulează între notele fresh şi întunecate. Celebra parfumieră, Louise Turner juxtapune acordurile proaspte şi delicate de iasomie cu cele de cacao, tuberoză, migdale şi cafea, care surprind our darker side. Uneori, te stârneşte, alteori te domoleşte. Însă întotdeauna îţi aminteşte că It’s so good to be bad.
Nu suntem vinovaţi de nimic. Suntem liberi
Alessandro Michele, noul director de creaţie de la Gucci ne prezintă brandul într-o lumină nouă. Resimţim amprenta viziunii sale contemporane, romantice, dar totodată electrizante. Punând accent pe individualitate, Gucci vorbeşte deschis prin intermediul parfumurilor sale despre sexualitatea emancipată şi promovează libertatea. Deloc surprinzător Jared Leto, care a participat la multe show-uri ale brandului, este imaginea versiunii masculine a parfumului Gucci Guilty. Julia Hafstrom and Vera Van Er, reprezentantele Gucci Guilty for her se alătură incitantei campanii publicitare.
Foto: hepta.ro