Indie, pop culture şi clasic… with a twist.
Intrigată de descrierea de mai sus? Eu da, mai ales că este vorba despre un nou magazin, inaugurat în premieră în România.
Este vorba despre Funky Buddha, un fashion brand prezent în Barcelona, Dusseldorf, Haga, Atena şi Limassol şi, mai nou, în Bucureşti, în cadrul Băneasa Shopping City. Funky Buddha propune o interpretare…funky a celor mai noi tendinţe din moda internaţională.
Detaliul care m-a făcut să devin cu adevărat intrigată? Prin cele patru colecții anuale, Funky Buddha oferă mai mult decât o sesiune de shopping: o întreagă experiență cu influențe din muzică, street culture, spiritul indie și pop culture. Fiecare colecție Funky Buddha devine o declarație a libertății de expresie prin abordarea unui stil fresh, plin de viață, în ritm cu tendințele din moda internațională.
„Colecția actuală se potrivește perfect publicului tanar și nevoii acestuia de a experimenta și a descoperi lucruri noi”, explica Natasha Angelinos, Manager Funky Buddha România.
Funky Buddha se adresează unui public tânăr și îndrăzneț (25-40 de ani), dornic să încerce ținute moderne care să se plieze pe starea lor de spirit liber și care să exprime aventura și dorința de explorare. Cei pasionați de călătorii, festivaluri de muzică, evenimente și experiențe noi, care abordează un stil volatil și cameleonic, în funcție de starea de moment, se vor regăsi în colecțiile brandului.
Ideea de explorare poate fi observată în însăși personalitatea brandului, a cărui istorie nu s-a născut în biroul unui designer, ci într-o aventură – chiar în inima vibrantului Orient. Grupul din care face parte Funky Buddha cuprinde în portofoliul său branduri de fashion precum FiftyFive GARAGE, Dry Goods & Supplies și Second Skin.
Foto: Funky Buddha