Conceptul de modă sustenabilă a ajuns, în viziunea H&M, la un nou nivel. Nu doar materialele folosite pentru colecțiile retailerului de modă sunt obținute într-un mod nedăunător planetei, ci mai mult, H&M a dezvoltat, pentru acest an, un nou material sustenabil, denumit BIONIC® – un poliester obţinut prin reciclarea deșeurilor de coastă.
„Sunt mândră să apar în campania Conscious Exclusive pentru H&M. Este extraordinar să observăm progresele în materie de țesături sustenabile, care deschid calea către un viitor mai durabil în domeniul modei”, a declarat Natalia Vodianova, imaginea colecției Conscious Exclusive – vezi clipul de mai jos.
Conscious Exclusive este o colecție contemporană, realizată din materiale sustenabile, care poate fi purtată atȃt ȋn timpul zilei, cât și la evenimente speciale. Piesa principală a colecției este rochia diafană plisată, de culoare roz pudrat, confecționată din BIONIC®, pe care o putem vedea în clipul campanei.
H&M va lansa colecția Conscious Exclusive în luna aprilie a acestui an, 2017 fiind al 6-lea an de Conscious Exclusive, o colecție care afirmă tranziția H&M spre un viitor mai sustenabil al modei.
În premieră, în anul 2017, H&M include în colecția Conscious Exclusive și piese vestimentare pentru bărbați și copii, realizate din materiale și componente sustenabile.
De peste 20 de ani, H&M include in realizarea pieselor sale o serie de materiale sustenabile, precum bumbacul organic (utilizat în produse selecționate încă din anul 1997 și utilizat la scară extinsă din anul 2004), bumbacul reciclat (2009), inul organic (2009), poliesterul reciclat (2008), poliamida reciclată (2009), Tencel (2010), Denimite (2016), mărgele din sticla reciclată (2016) și multe altele (about.hm.com/sustainability).