YOU GOT WALLS? WE’VE GOT WRECKING BALLS!
Acesta este mesajul cele mai noi campanii Diesel. Care nu, nu este despre haine, ci despre un mesaj extrem de relevant pentru situația globală actuală.
#makelovenotwalls este despre dărâmarea zidurilor mentale şi fizice care ne separă şi despre aducerea tuturor părţilor ȋmpreună, ȋn numele solidarităţii şi al iubirii. Acest lucru se ȋntâmplă ȋntr-un moment istoric, ȋn care ura, zidurile şi frica par să predomine.
Diesel ȋşi propune să dea jos aceste ziduri, arătând că este posibil să existe o zi de mâine mai ȋnsorită şi mai frumoasă.
„La Diesel, luăm o poziţie puternică ȋmpotriva urii şi, mai mult decât oricând, vrem ca lumea să ştie asta,” explică Nicola Formichetti, director artistic Diesel. „Dragostea şi unitatea sunt cruciale pentru crearea unei societăţi ȋn care ne dorim cu toţii să trăim şi pentru a avea parte de viitorul pe care cu toţii ȋl merităm.”
Binecunoscutul artist şi fotograf american David LaChapelle, dedicat diversităţii şi drepturilor oamenilor din ȋntreaga lume, colaborează cu Formichetti pentru a distruge bariere – la propriu.
„De la campania noastră din 1995 realizată de David LaChapelle – care ȋnfăţişa doi marinari sărutându-se – şi până acum, Diesel a ȋmpins şi va continua să ȋmpingă limitele. Trebuie să avem curajul să rupem bariere ȋntr-un moment ȋn care frica face ca lumea să se separe prin şi mai multe ziduri.” spune Renzo Rosso, fondatorul Diesel.
Tancul gonflabil colorat ȋn culorile curcubeului apare ȋn Londra pe 14 februarie, transmiţând un mesaj de dragoste, ȋnainte să ȋnceapă călătoria către Milano, Shanghai, New York, Berlin şi Tokyo. Un instrument militar dezbrăcat de scopul iniţial, acest tanc este redesenat ca emblemă a speranţei. O maşinărie care dezbină, acum uneşte.
Foto: Diesel