Pentru a sărbători colecţia de primăvară 2017, PANDORA lansează conceptul DO – o nouă campanie care le va inspira pe femei să fie sincere în legătură cu cine sunt şi cu lucrurile în care cred.
Un angajament pentru acţiuni pozitive a stat la baza PANDORA încă de la întemeierea sa din 1982. Compania continuă să facă mai mult în ceea ce priveşte reducerea impactului său asupra mediului şi să promoveze comportamente sustenabile prin susţinerea unor practici conştiente în toate zonele de producţie – de la design, materiale şi lanţul de furnizori la, cel mai important, oameni bine-dispuşi şi sănătoşi.
Bijuteriile PANDORA le ajută pe femei să-şi exprime stilul, să se bucure de viaţă şi să-şi preţuiască sentimentele. „Produsele din colecția pentru primăvară 2017 sunt strălucitoare, versatile şi puternice, asemeni femeilor. Fiecare piesă este reprezentativă pentru un lucru pozitiv pe care femeile îl pot admira şi în care pot crede, în ceea ce priveşte lucrurile fundamentale, acţiunile şi estetica. Ce aleg exprimă ceva despre ele”, spune Stephen Fairchild, Senior Vice President şi Chief Creative Officer al PANDORA.
Având siguranţa că PANDORA reflectă idealurile comune legate de responsabilitatea socială şi de mediu, femeile care gândesc la fel vor găsi motivarea în conceptul DO pentru a-şi afirma convingerile. A te simţi mândră că porţi PANDORA nu reprezintă doar reflectarea stilului tău, ci devine un simbol pentru ceva mai important. DO le va inspira pe femei să-şi găsească forţe noi şi hotărârea de a fi sincere în legătură cu cine sunt şi ce înseamnă viaţa pentru ele.
Foto: PANDORA