O lume în (foarte multe) culori

Philips TV

Știați cumva că ochiul uman știe să distingă până la 10 milioane de culori diferite? Dar că fiecare culoare are un anumit efect asupra creierului, care ne influențează, într-un fel sau în altul, starea sufletească? Nu, n-am de gând să vă țin un curs de știință aici. Nici unul de psihologie. Ci doar să vă fac cunoștință cu un televizor inovator de la Philips care ne poate îmbunătăți experiența vizionării unui film. Și, cine știe, ne poate și binedispune, la final.

„Oamenii pot distinge până la 10 milioane de culori diferite”, spunea Rod White, Chief Designer Philips. „Ştim că fiecare culoare are un anumit efect asupra creierului care ne influențează, într-un fel sau altul, starea sufletească. Roşul, de exemplu, creşte nivelul de energie şi stârneşte emoţiile, movul trimite oamenii într-o stare de somnolenţă, în timp ce galbenul este reconfortant pentru emoţii. Haideți să ne imaginăm care este impactul total al acestor culori afişate pe ecranul televizorului. Cu tehnologia noastră Ambilight, utilizatorul are parte de o experienţă îmbunătăţită și captivantă.”

Așadar, vom vedea pe televizoarele din noua colecție Philips TV, extrem de clar, fiecare detaliu dintr-un documentar despre lumea marină și, pe deasupra, vom deveni și mult mai calme? Și prezența portocaliului pe uniformele din Orange is The New Black ne vor bine-dispune instantaneu? Nu putem decât să încercăm. Avem la dispoziție nu mai puțin de patru modele noi de televizoare Philips (pentru cele amatoare de date tehnice ele poartă numele de cod 6412 – variante de ecran disponibile: 43” 49” 55” 65”; 6482 – variante de ecran disponibile: 49” 55”; 7502 – variante de ecran disponibile: 49” 55” 65”; 9002 OLED – varianta de ecran disponibilă: 55”), pe care le puteți vedea mai bine pe www.looksbetter.eu.

Philips TV

Televizoare mai elegante și mai subțiri pentru interioare minimaliste

„Obiceiurile consumatorilor s-au modificat uşor după recesiune, iar în urma acestor schimbări s-a manifestat și nevoia de o anumită moderaţie. Noi am avut sarcina să creăm design-uri adecvate pentru aceşti consumatori care apreciază în general un interior mai curat și modern şi care au obiceiul de a achiziționa selectiv, în încercarea de a reduce aglomerarea de obiecte din casele și viețile lor”, subliniază Chief Designer-ul Philips, Rod White. „Cuvintele care îi caracterizează cel mai bine sunt elegant, moderat, fiabil şi fin. Acestea sunt valabile și pentru căminele lor și pentru aşteptările pe care le au faţă de produsele pe care le aleg. Aceștia sunt cei care pun accent mai mult pe rafinament decât pe grandoare.”

Ecranul foarte subţire, dimensiunile extrem de restrânse şi îmbinarea elegantă a componentelor sunt caracteristicile filosofiei de design a Philips, care permit o conectare fără cusur la tehnologia Ambilight pe trei laturi.

Philips TV

Găsiți pe pagina de Facebook mai multe amănunte: https://www.facebook.com/PhilipsTVRomania/
#PhilipsTV#LooksBetter

(P)

Categorii Lifestyle