Jocul seducției

marc jacobs decadence

Atunci când vorbim despre parfumurile semnate Marc Jacobs, știm deja că Daisy este inspirat de „girl next door”, că Lola e dedicată femeilor nonconformiste, iar Decadence, noua creație olfactivă a casei, e un tribut adus feminității asumate și mature. Cu o forță imensă de a subjuga simțurile, Decadence este pur și simplu electrizant, și se dovedește o veritabilă armă de seducție încă de la prima pulverizare. Realizat în colaborare cu parfumierul Annie Buzantian, Decadence este rezultatul alchimiei dintre notele suculente de prune italienești, șofran auriu, iris catifelat și ambră. Totuși, până să ajungi să te convingi cât de captivantă și de senzuală este esența, atenția îți este îndreptată asupra recipientului. Cu un design extrem de glam, sticla ia forma unei genți clasice verde smarald semnată de Marc Jacobs, din piele de piton, cu detalii aurii, ca un simbol al opulenței și al eleganței. O esență lemnoasă, care redefinește noțiunea luxului, Decadence se adresează femeilor care își doresc un parfum unic, magnetic, greu de uitat, și care, la fel ca Adriana Lima (imaginea campaniei publicitare) sunt conștiente de puterea lor de atracție. Decadence, EDP 50 ml, Marc Jacobs, 352 lei

Text de Bianca Nuțu. Foto: Marc Jacobs