Noua campanie RESERVED vine cu un twist interesant – este un omagiu adus supermodelului Kate Moss. Kate este unul dintre numele de referinţă din industria modei, așa că directorul de creaţie al brandului polonez a insistat ca aceasta sa deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.
Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată lui Kate Moss: dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul? Stilul lui Kate – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea – este unul emblematic, autentic și iconic.
Prin colaborarea cu Kate Moss, RESERVED şi-a propus să ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară. Sezonul de toamnă/iarnă 2017 este dedicat poveştii lui Kate Moss, dar ar putea fi povestea oricărei femei care alege hainele RESERVED.
În plus, campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, îmbinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun şi cu accente uşor futuriste.
„A fost important pentru noi să redăm autenticitatea lui Kate Moss în imagini, să recreăm o atitudine personală a ei în această campanie, vrând să arătăm prin asta că brandul nostru înseamnă atât stil, cât şi individualitate”, explică Monika Kaplan, directorul global de marketing al RESERVED.
Foto: RESERVED