Silver Lockit Color – noile brăţări Louis Vuitton în beneficiul UNICEF
Louis Vuitton lansează azi o nouă versiune colorată a brăţărilor Silver Lockit, continuând parteneriatul sau cu UNICEF început în 2016.
Conflictul din Siria este deja în al șaptelea an de desfășurare şi a devenit cea mai mare criză umanitară a lumii de la al Doilea Război Mondial încoace, aproape 6 milioane de copii având în prezent nevoie de ajutor. Susținerea UNICEF constă în asigurarea de apă potabilă şi servicii sanitare, hrană şi asistenţă medicală, ajutor bănesc familiilor cele mai nevoiaşe şi distribuţia de haine şi paturi pentru lunile de iarnă care sunt aproape.
În anul care a trecut, Louis Vuitton a strâns pentru UNICEF peste 2,5 milioane de dolari din vânzarea brățărilor Silver Lockit şi din donaţiile individuale ale clienţilor săi.
Silver Lockit, inspirat din modelul lacătului inventat de Georges Vuitton în 1890 pentru a proteja bunurile cele mai preţioase din cuferele clienţilor săi, este un simbol al protecţiei.
Influenceri şi oameni din toată lumea participă la campania #MAKEAPROMISE şi îşi pecetluiesc cu această brăţară promisiunea pe care o fac, împreună cu cineva drag, de a ajuta copiii aflaţi în situaţii grele.
Noile brăţări sosesc azi în magazine în 5 culori, având preţul de 250 euro - dintre care 100 euro vor fi donaţi către UNICEF.
