Noul magazin Zara din AFI Cotroceni se întinde pe o suprafață de aproximativ 4.000 mp, fiind cel mai mare din sud-estul Europei. Organizat pe două etaje și pe mai multe categorii – femei, bărbați, adolescenţi și copii – noul Zara ne așteaptă cu cea mai recentă colecție vestimentară de toamnă-iarnă și cu o experiență inedită de cumpărături.
Zara este unul dintre cele mai iubite branduri de modă din România care oferă, atât în magazin, cât și online, colecții bogate realizate după ultimele tendințe, dar și piese clasice, alături de încălțăminte și accesorii de calitate la prețuri accesibile.
Zara și-a construit reputația internațională datorită modelului de business unic care pune pe primul loc clienții și dorințele lor, dar și responsabilitatea față de mediu. Povestea Zara a început în 1975, când a fost deschis primul magazin în orașul spaniol A Coruña. De-a lungul anilor, brandul a crescut și s-a extins, dar a rămas fidel celor patru principii care au definit business-ul de la bun început: frumusețe, claritate, funcționalitate și sustenabilitate.
„AFI Cotroceni oferă acum vizitatorilor săi o experiență completă de shopping, care se traduce printr-un portofoliu impresionant de aproximativ 300 de magazine și multe activități de petrecere a timpului liber. Prin relansarea magazinului Zara și Zara Man, precum și deschiderea altor magazine de talie internațională, AFI Cotroceni întărește poziția sa de cel mai mare mall din România”, spune Amira Stănescu, Marketing Manager, AFI Cotroceni.