Vicki Nicola, autoarea blogului Vickipedia și Veronica Zaharia, designerul din spatele brandului Parlor, au făcut un mic calcul: V+V = (Fashionable) W. Împreună au lansat o colecție capsulă din blană artficială… în tonuri de roz.
Avem cu toții zile și zile, iar tot ce ne dorim este ca pe vremea aceasta capricioasă să ne simțim… cozy. Iar Vicki și Veronica au găsit cea mai feminină, plăcută și practică variantă: un palton și un hanorac din blană artficială roz.
Pentru că am fost curioasă cum s-a născut această colecție, le-am invitat la o scurtă discuție pe Veronica și pe Vicki, iar rezultatul este chiar aici:
De unde a venit idea unei colecții capsulă?
Vicki: Cand am pornit, nu ne-am gândit deloc la o colecție capsulă. Acest proiect a fost întâi de toate o discuție între prietene, la Frudisiac. Cafeaua era bună, așa că inevitabil povesteam despre momente în care te simți confortabil și hainele pe care ajungi să le alegi mereu în astfel de situații. Iar povestea s-a cristalizat vestimentar în ideea unui hanorac din blană artificială. O haină relaxată în culori pastelate.
Inspirația de unde a venit?
Veronica: Inspirația a fost materialul. Pentru amândouă a rămas foarte clar în memorie momentul în care alegeam mostrele de material. Senzația tactilă pe care ți-o dă materialul și bucuria unei culori “nebun-asumate” au fost cele mai puternice motivații. Și acela a fost un moment in care amandoua am spus, “da, clar, hai să le facem!””
Vicki: De altfel, alesesem deja materialele pentru hanorac, iar Veronica a descoperit un altul, roz, puternic, irezistibil. Ea l-a “citit” imediat drept “trench” și asa am hotărât să facem două piese.
Ce tare! Dar de ce roz?
Vicki: Nu se putea decât roz! Chiar cred că aceste haine câștigă o cu totul altă semnificație pentru simplul motiv că sunt roz. Este o culoare în egală măsură feminină și cu simțul umorului și cred că vorbeste cel mai mai direct despre o relaxare vestimentară pe care ar trebui să ne-o permitem toate, măcar din când în când.
Logo-ul colectiei este foarte frumos! Experiența în branding și-a spus cuvântul?
Veronica: Când ne întrebi despre colecția capsulă sau branding, lucrurile par așa sofisticate și serioase. În realitate, totul legat de această colecție a fost firesc și în conexiune imediată. De exemplu, logo-ul vine de la inițialele numelor noastre, așa că inevitabil s-a numit “W” și Vicki l-a desenat într-o dimineață pe tabletă. Este personal, ne-a placut amândurora și cred că acest lucru este cel mai important.
Vicki: Cât despre experiență, da, cred că a contat mult, și la Veronica, și la mine. Hainele au un anume design, tăietura și mai ales calitatea, nu pentru ca a fost simplu, ci pentru că Veronica are talentul, experiența și, în plus, determinarea de a găsi solutii deștepte, imediat. Iar acest lucru nu a fost deloc ușor. Au fost câteva situații în care s-a dovedit o adevărată “pink fur fairy”. Cât despre branding, concluzia după mulți ani de comunicare este că lucrurile simple și personale sunt cel mai bune instrumente de marketing. Și așa le-am făcut!
Unde vom găsi să cumpărăm colecția?
Piesele sunt disponibile la Atelier Parlor, molecule-f.com, wolfandbadger.com și bandofcreators.com
Foto: Andreea Macri