Charlotte Olympia lansează o linie de activewear

13113204_2019856631573118_1725539299_o

Regula mea legată de echipamentul sportiv este strictă – colanţii, bustierele sporty şi toate celelalte piese purtate pentru antrenament nu îşi au locul în vestimentaţia de zi cu zi. S-ar putea, însă, ca ştirea pe care tocmai am aflat-o să mă facă să mă răzgândesc…

Charlotte Olympia este pe cale să lanseze, în colaborare cu brand-ul de activewear şi lifestyle Bodyism, o colecţie de haine şi accesorii purtând semnătura esteticii sale sweet & cheeky.

Colecţia-capsulă, ce include zece piese ready-to-wear, printre care seturi formate din bustiere şi colanţi sau un top cu mânecă lungă, sunt completate de două perechi de tenişi şi o geantă pentru echipamentul de gimnastică. Unul dintre trademark-urile lui Charlotte – broderia înfăţişând trăsăturile unei pisicuţe, identică cu cea imprimată pe balerinii din gama Kitty, este prezent şi pe o parte dintre piese.

Estetica fresh cu accente jucăuşe, se îmbină perfect cu filosofia companiei Bodyism, care consideră că vestimentaţia activewear poate fi utilizată pentru a face un fashion statement, conform cofondatoarei Bodyism, Nathalie Schyllert.

Charlotte Dellal, fondatoarea brand-ului Charlotte Olympia, a declarat pentru WWD.com – „Mi-am dorit să creez o colecţie care să poată fi purtată în viaţa de zi cu zi, sau la sală, pentru antrenamente. Am vrut să adaug o tuşă glamour ariei sportswear care să te facă să te simţi dressed up, chiar şi când eşti pe fugă”.

Colecţia va fi disponibilă prin intermediul unei serii de retaileri printre care Harrods (pe piaţa din Marea Britanie), Shopbop.com (pe piaţa din Statele Unite), sau Stylerunner (Australia). Preţurile sunt curpinse între 426 lei (pentru bustieră) şi 1.678 lei (geanta pentru echipament sportiv).

Foto: Charlotte Olympia