Scriam aici despre colaborarea H&M ori Moschino, iar zilele acestea WWD a publicat și primele imagini din campanie, care dezvăluie paleta coloristică, darși câteva dintre piesele care vor fi disponibile începând cu 8 noiembrie.
Imaginea campaniei e nimeni alta decât Gigi Hadid, știre care nu e chiar nouă, având în vedere că Jeremy Scott a anunțat colaborarea cu retailerul suedez într-un live pe Instagram alături de celebrul model.
Chiar dacă atunci când s-a făcut anunțul ne gândeam la piese cu impriemeuri cartoon și mult bling-bling, campania nu e foarte departe de așteptări – rochii mini din piele, jachete și rochii „metalizate“, iar minicolecția nu duce lipsă nici de accesorii – vedem poșete cu logo-ul brandului, cercei, chockere și brățări supradimensionate și nu ne putem lua ochii de la cizmele înalte accesorizate à la Moschino.
Colecția va fi disponibilă începând cu 8 noiembrie, în peste 250 de magazine din lume (bineînțeles, și în România), dar și online.
Foto: hepta.ro