Rolex, partenerul turneului de la Roland Garros

roland-garros rolex

Pe 2 noiembrie, Federația franceză de tenis a anunțat semnarea unui parteneriat cu Rolex – producătorul elvețian de ceasuri devenid Partener Premium, începând cu 2019, al turneului de Mare Șlem de la Roland Garros.

Legătura strânsă și veche de 40 de ani dintre Rolex și lumea tenisului se bazează pe o pasiune comună pentru excelență, perfecțiune, precizie și eleganță. Producătorul elvețian colaborează cu Wimbledon din 1978, cu Australian Open şi US Open, iar odată cu noul parteneriat devine partenerul tuturor celor patru turnee de Grand Slam. Și, de asemenea, sponsorizează și numeroși jucători de excepție precum Chris Evert, Bjorn Borg, Jim Courier, Justin Henin, Ana Ivanovic, Li Na și Roger Federer.

„Suntem încântaţi că Rolex, o marcă de lux iconică, devine partener al FFT şi Roland Garros. Asocierea noastră cu prestigioasa companie, deja parteneră a turneului Masters 1.000 de la Paris, va căpăta astfel o nouă dimensiune în 2019, prinzând rădăcini în competiția noastră de la Porte d’Auteuil. Această colaborare pe termen lung nu va ajuta doar la dezvoltarea brandului Roland Garros ci va avea beneficii și în cazul tenisului în Franța“, a declarat preşedintele FFT, Bernard Giudicelli.

„Această nouă asociere ne oferă o ocazie suplimentară de a promova disciplina și de a o susține cu atât angajament și entuziasm pe care le-am avut în ultimii 40 de ani. Ca de obicei, Rolex și-a luat un angajament pe termen lung și suntem încântați să dezvoltăm în continuare colaborarea noastră cu Roland-Garros și viziunea noastră comună“, a declarat Arnaud Boetsch, Director de imagine și cominicare la Rolex SA.

Categorii Lifestyle