În marea de start-up-uri românești, am descoperit theBeautyAdviser – un proiect care rulează sub sloganul #TuUndeTeTunzi . Acesta vine în întâmpinarea noastră, a celor care iubim serviciile de înfrumusețare, pentru a ne ajuta să descoperim cu doar câteva click-uri saloane de înfrumusețare din România, unde ne putem programa rapid și cu încredere.
Cine este omul din spatele theBeautyAdviser?
Mă numesc Vlad Chirilă și am 32 de ani – dintre care peste 10 i-am petrecut lucrând în industria frumuseții, pentru companii precum LVMH – SEPHORA și pentru L’Oréal – Kérastase. Iar în ultimii 2 ani de zile, începând cu 2017, mi-am dedicat toată energia și toate resursele pentru a pune bazele unui nou proiect profesional. Însă de data aceasta unul personal, de promovare online pentru servicii și pentru saloane de înfrumusețare – theBeautyAdviser.
Spune-ne în câteva cuvinte ce este theBeautyAdviser!
theBeautyAdviser.com este un fel de TripAdvisor, însă exclusiv pentru saloane de înfrumusețare și pentru beauty bar-uri.
Cum se folosește theBeautyAdviser?
Oricine își dorește o tunsoare nouă, să își coloreze părul, un serviciu de manichiură sau orice alt serviciu de beauty, poate accesa theBeautyAdviser.com. Aici va putea să descopere saloane de înfrumusețare, să citească recomandări ale altor clienți și să își facă rapid și cu încredere o programare. Chiar am creat un video care explică pas cu pas cum poți alege un salon cu theBeautyAdviser – atât de pe website, cât și din Google sau din contul nostru oficial de Instagram.
Cum ai ajuns să dai naștere proiectului?
Anii pe care i-am petrecut lucrând în lumea frumuseții, m-au ajutat să descopăr lucruri noi despre această industrie. Astfel, am aflat că numărul saloanelor de înfrumusețare și al beauty bar-urilor din România, este de ordinul miilor. Poate chiar peste 10.000. Însă, majoritatea acestor saloane de înfrumusețare, nu este prezentă în mediul online. Aici găsim doar câteva sute dintre acestea. Iar dintre cele care sunt prezente pe internet, puține sunt cele care au o prezență bună, de calitate și constantă. Eu mi-am dorit foarte tare că într-o zi să devin antreprenor. Și nu doar pentru titulatură. Ci pentru a crea ceva util oamenilor din jur. Iar pentru că întreagă mea experiență profesională a fost construită în industria beauty, am decis să creez ceva util profesioniștilor din această industrie și în același timp, consumatorilor de servicii de înfrumusețare. Drept urmare, am decis să îmi ofer tot suportul, toată energia și tot know-how-ul, pentru a ajuta saloanele de înfrumusețare să pătrundă în mediul online mai rapid și mult mai ușor. Totul într-o formă mai bună, mai clară, mai ușor de înțeles și foarte ușor de accesat. Așa a luat naștere theBeautyAdviser.com.
De ce aș folosi theBeautyAdviser pentru a alege un salon?
Întreagă poveste theBeautyAdviser este centrată în jurul recomandărilor clienților saloanelor prezente pe platformă. Cred că dumnealor sunt cei mai în măsură să pună în vedere toate aspectele pe care le apreciază și care îi determină să devină și să rămână cliențîi acelor saloane. Ce altceva poate recomandă mai bine un business decât clienții pe care acesta deja îi are?!? Apoi, pe theBeautyAdviser, poți găsi într-un singur loc toate informațiile necesare pentru a te putea programa cu încredere la un salon. Povestea salonului, programul complet de lucru, încadrarea prețurilor, galerie cu imagini din salon, etc. Și toate aceste informații, inclusiv accesul la Google/Apple Maps, social share, email, inclusiv programarea la salon, toate sunt la distanță de un singur click.
Care este profilul salonului de înfrumusețare theBeautyAdviser?
În principiu orice salon de înfrumusețare sau beauty bar, care își dorește o prezență mai bună și o reputație mai puternică în mediul online. Însă îmi doresc totodată, să încurajez serviciile de înfrumusețare de calitate. În consecință, am creat o politică de etică transparentă a theBeautyAdviser. Aceasta este disponibilă la vedere pe website și explică foarte clar ce fel de saloane pot fi listate pe platformă.
Lucrezi doar cu saloane din București?
În clipă de față lucrez cu saloane din București, Albă-Iulia, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Iași și Constanța.
Care sunt activitățile principale ale businessului tău?
Activitățile principale sunt cele de promovare online pentru saloane de înfrumusețare, prin intermediul platformei theBeautyAdviser.com și cu ajutorul profilului theBeautyAdviser de Instagram. Iar la începutul acestui an, la cererea clienților, am creat unui nou tip de servicii – training-urile de comunicare și de promovare digitală cu ajutorul Instagram, pentru saloane de înfrumusețare și pentru profesioniștii din beauty. Aceste training-uri le dezvoltă participanților abilitățile de folosire a Instagram, pentru a-și construi o imagine online de calitate a brand-ului personal/profesional și pentru a construi și menține o comunitate de urmăritori în jurul brand-ului.
Cât este de importantă promovarea online pentru un salon?
Promovarea online joacă un rol esențial când discutăm despre saloane de înfrumusețare. Această promovare online este despre oameni, pentru oameni și este făcută de către oameni. Platformele sociale reprezintă doar unelte care ne ajută să comunicăm rapid și la distanță mesajele pe care dorim să le transmitem. Prin fotografii, videoclipuri, text, sau prin conținut audio, transmitem mesaje către alți oameni. Practic comunicăm, însă digital. Iar folosind o comunicare digitală corectă, clară și constantă, saloanele se pot promova, pot forma viitorii clienți și pot construi comunități de oameni în jurul propriului brand. Ba chiar pot inspira viitori profesioniști care le-ar putea deveni colegi în viitor.
Ce te atrage cel mai mult la serviciile și la saloanele de înfrumusețare?
Faptul că acest tărâm al frumuseții are puterea de a ne face fericiți. Este o lume în care bucuria oamenilor joacă rolul principal. De fiecare dată când ieșim dintr-un salon sau dintr-un beauty bar purtând o tunsoare nouă, o culoare nouă de par, o manichiură proaspătă sau orice alt serviciu de înfrumusețare, suntem fericiți. Suntem mai bucuroși și avem mai multă încredere în noi. Și asta doar pentru că abia ne-am tuns.