Traista cu noutăți s-a umplut din nou, așa că facem o trecere-n revistă a celor mai recente evenimente și lansări și ne organizăm agenda pentru perioada următoare.
Îndrăznește să îți exprimi felul de a fi în moduri nelimitate, cu noua Colecție PANDORA Wish, ale cărei piese sunt inspirate de motivul „wishbone”, fiind special create pentru a fi purtate suprapuse și a-ți aduce un plus de strălucire. Realizate din metale prețioase minunate, de înaltă calitate, precum argintul 925 glacial și sclipitorul PANDORA Shine, noile bijuterii PANDORA Wish conturează un stil diafan, în care fiecare dorință a ta sclipește.
Un ceas bijuterie unic – Helena te cucerește prin farmecul feminin și flerul artistic pe care le emană. Ceasul Helena, una din cele mai apreciate creații FREYWILLE, captivează prin liniile feminine pure și măiestria artistică încapsulată în decorul din email. Cadranul clasic, realizat din sidef natural, montat într-o carcasă elegantă din oțel placat cu aur de 24k, subliniază silueta armonioasă inspirată de inflorescența delicată a florilor. Ca un tribut adus uneia dintre cele mai frumoase femei din mitologia greacă, numele Helena a fost ales datorită simbolisticii sale, exprimând totodată grația, puritatea și frumusețea unică.
Cea de-a treia ediţie a Bucharest Fashion Film Festival continuă tradiţia începută anul trecut – în perioada 11-14 aprilie 2019 –, aceea de a organiza o competiţie internaţională de fashion films. Peste 200 de filme de pe piaţa locală și internaţională s-au înscris în 2018, iar 50 dintre ele au intrat în competiţie pentru cele două premii: Cel mai Bun Film și Cea mai bună Producţie Locală. Lor li se adaugă anul acesta și un premiu special pentru inovaţie: Fresh Perspectives. Filme cult, documentare în premieră și un cine-concert spectaculos, surprizele BFFF 2019 nu se opresc aici. Tot la ediţia din 2019 publicul va putea descoperi și un colţ de Virtual Reality, găzduit de Promenada Mall, un pretext excelent pentru iniţierea unei discuţii despre folosirea noilor media și tehnologii în film și în procesul creativ, dar și o expoziţie multimedia curajoasă, ce cuprinde o selecţie a celor mai interesante fashion films ale momentului.
Săptămana aceasta, H&M a dezvăluit campania colecției H&M Studio primăvară-vară 2019, intitulată “The Glam Explorer”, având direcția stilistică semnată de Géraldine Saglio și imortalizată de fotograful Lachlan Bailey pe fundalul dramatic al peisajelor din Arizona. Fiind inspirată de către o exploratoare care iubește extravaganța, campania de anul acesta a influențat decizia H&M, aceea de a înlocui prezentarea de modă din cadrul Săptămânii Modei de la Paris cu deșertul din Sedona, Arizona, unde sezonul de primăvară-vară 2019 va debuta într-un format de teatru imersiv. Această poveste unică va putea fi urmarită prin hashtag-ul #HMStudio, urmând ca piesele colecției să fie disponibile atât online cât și în magazinele selecționate începând cu data de 21 Martie.
COS introduce colecția de piese vestimentare dedicate copiilor, esențiale pentru vară. Spiritul ludic al acestei colecții este portretizat într-un editorial fotografiat de către Marie Valognes, cel de-al patrulea consecutiv al artistei pentru COS. Produsele COS pentru copii sunt acum disponibile în magazinele COS Calea Victoriei 116 și COS Baneasa Shopping City.
Moda anilor ‘80 și ‘90 revine în tendințe: formele geometrice aduc un omagiu legendarului Gianni Versace, cunoscut pentru mix-ul de patternuri. Designul glam este prezent pe podiumurile de modă internaționale primăvara aceasta și este prima alegere a stiliștilor de street-fashion pe platformele de social media pentru un look modern de “mix and match”. Highlight-urile din gama HUMANIC: piesele statement colorate care “îți fură ochii” de la Guess și Kate Gray.
Ca urmare a succesului capsulei de toamnă Premium, Reserved introduce o nouă ediție. Odată cu noul sezon, linia colecției este reîmprospătată, câștigând lejeritate atât în croieli, cât și în paleta de culori. Îți prezentăm noua colecție capsula Reserved Premium, special pregatită pentru toți cei care apreciază stilul atemporal în ținutele de zi cu zi. Piesele de rezistență ale fiecărei garderobe, fabricate din materiale ușoare, croieli ușor avangardiste, cu modele surprinzătoare de design, dar care încă păstrează linia clasica – în conformitate cu tendințele eco.
Adidas Running anunță lansarea ediţiei limitate ULTRABOOST în colaborare cu GAME OF THRONES®. Colaborarea constă în șase modele Ultraboost, designul modelelor conține referințe din lumea Westeros a faimosului serial, sigiliul fiecărei facțiuni este poziționat pe limba pantofului, în timp ce motto-ul este amplasat în zona călcâiului. Motivele caselor din Game of Thrones se reunesc pentru a crea culori îndrăznețe și distinctive.Modelul adidas x Game of Thrones Ultraboost îmbină tehnologia de înaltă performanță cu o cultură vizuală frapantă. Ediția limitată adidas Ultraboost x Game of Thrones va fi disponibilă exclusiv pe adidas.com și într-un număr limitat în cadrul magazinului Tike Romania, începând cu 22 martie 2019.
Inspirată de miresele iconice ale tuturor timpurilor, RAQUETTE BRIDAL ’19 este întruchiparea miresei impunătoare, care nu se teme să îmbrace smoking-uri statement, salopete nonșalante sau rochii boeme. Colecția este compusă în mod egal din outfit-uri cu pantaloni și rochii și conturează portretul miresei neconvenționale, dezinvolte și foarte actuale. Miresele RAQUETTE adoră jocul masculin-feminin, chiar și în ziua cea mare. Colecția cuprinde și o capsulă de bijuterii Bridal, RAQUETTE X ALEXANDRA CASPRUF Jewelry.
Băneasa Shopping City anunță deschiderea primului magazin Victoria’s Secret din România. Deschiderea este programată pentru ultimul trimestru al acestui an și reprezintă o premieră pentru piața românească.
În cadrul magazinului Victoria’s Secret din incinta Băneasa Shopping City va fi comercializată întreaga gamă de produse a brandului. Retailer-ului american i s-a dedicat un spațiu de peste 500 mp, situat la parterul mall-ului.