Săptămâna aceasta avem noutăți de tot felul, care să te facă să treci noi locații pe listele de shopping și pe cele de piese must-have și care să-ți completeze kit-ul de vacanță. Așadar, pachetul cu noutăți e plin și gata să fie descoperit. Bonus: te îndemnăm să faci o faptă bună – sau mai multe.
H&M colaborează pentru a doua oară cu inovativul brand olandez Love Stories pentru o colecție de costume de baie, care este la fel de seducătoare precum și propunerile lor de lenjerie intimă. Creată de către fondatoarea Love Stories, Marloes Hoedeman împreună cu echipa de design H&M, colecția Love Stories Swimclub x H&M se va lansa pe data de 6 iunie în magazinul H&M din Unirea Shopping Center precum și online pe hm.com, începând cu data de 13 iunie.
Galeria Halucinarium propune publicului un nou proiect artistic inedit care aduce în prim plan lucrări și instalații care au ca nucleu central grafică semnată de artista Mirela Ivanciu. Expoziția Fantomatica Istorie Naturală se va desfășura în perioada 6 mai – 13 iunie 2019. Conceptul expoziției redă într-o manieră extrem de contemporană atmosfera vechilor cabinete de curiozități, transpunând privitorul într-o lume misterioasă și ciudată. Foarte la modă în secolele XVIII și XIX, cabinetele de curiozități adunau tot felul de animale din locuri exotice, cu anomalii sau pur și simplu extraordinare, mini grădini botanice unde erau aclimatizate soiuri rare, mecanisme și obiecte ciudate. Un fel de ecosisteme menținute în viață sau expuse într-un cadru artificial, rupte din contexul organic. O atmosferă stranie, nefirească, un fel de grădină imaginară în care sălășluiesc creaturi, păsări, animale și plante dintre cele mai neobișnuite, care în mod iluzoriu par familiare, comune.
Pe piață există o varietate de modele de sutiene din care poți alege, însă partea dificilă este să îl găsești pe cel care ți se potrivește cel mai bine. Marks & Spencer vine în ajutorul tău prin intermediul consilierilor din magazine, prin serviciul Bra Fit ce oferă îndrumare gratuită clientelor în alegerea sutienului potrivit, acesta fiind un articol esențial în garderoba multor femei.
Seria premierelor din Băneasa Shopping City, reunite sub conceptul Băneasa Xclusive, continuă cu o demonstrație de forță a unui brand autohton – TEZYO, obișnuit cu superlativele. Băneasa Shopping City este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Noul concept celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tag-line „All in the Name of Fashion”. se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City. Colecția-capsulă de produse Kat Maconie for Epica din magazinele multibrand TEZYO a fost lansată într-un spectaculos decor hawaiian, alături de designerul Kat Maconie, care a venit special din Londra pentru evenimentul la care au asistat peste 35 de invitați din lumea modei, VIPs, influenceri și bloggeri de profil și care a reușit să transpună totul într-un paradis al culorilor, al eleganței îndrăznețe și feminității.
SKECHERS a lansat pe piața din România noul model de chunky sneakers D’Lites 3.0, gama care se distinge prin imbinarea designului cu confortul specific Skechers. Noua colecție include pantofi în combinații de culori calde: roz, galben, gri, albastru, verde și negru sau alb. Pentru cei aflați în cautarea unei perechi de încălțăminte care completează orice ținută și care este comodă, potrivită pentru activitățile de zi cu zi, SKECHERS D’Lites 3.0 prezintă pantofi cu air-cooled memory foam. Articolele de încălțăminte sunt disponibile atât în magazinele SKECHERS, cât și în magazinele specializate.
Tommy Hilfiger lansează colecția capsulă TOMMY JEANS Summer Heritage, care celebrează sezonul festivalurilor cu articole vestimentare esențiale de vară, reunind siluetele tip anii ‘90 emblematice pentru brand cu elemente grafice și un twist modern. Colecția capsulă TOMMY JEANS Summer Heritage revigorează grafica atemporală, incluzând steaua ,,Tommy Girl” și elipsa ovală prezentă în articolele pentru bărbați cu logo-ul emblematic TOMMY JEANS tip steag. Stilurile feminine stradale se află în centrul atenției, incluzând rochia din denim și stambă, pulovere scurte, pantaloni scurți de cycling, pantaloni de trening și pantaloni oversized. Pantalonii în culori contrastante, pălăriile, cămășile și tricourile în dungi îndrăznețe pentru bărbați sunt inspirate din patrimoniul brand-ului.
Meli Melo e gata cu colecția de vară, unde avem cam tot ce ne trebuie pentru vacanță – costume de baie, rucsacuri, pălării și genți de rafie –, dar și pentru cocktailuri și evenimente glam – clutch-uri și multe accesorii care să ne completeze ținutele în acest sezon.
S-a deschis Casa Molecule F. În cadrul noului spațiu se afla Molecule F Concept Store la parter, birourile The Molecules și boutique-ul de PR Molecule PR la etajul I, familia Molecule F fiind acum concentrată într-un singur loc reprezentativ. Molecule F Concept Store va continua să se distingă că o galerie-concept prin asigurarea selecției de modă & lifestyle, produsele devenind posesiuni pentru viață ce definesc ideea longevității în cadrul designului, spre deosebire de tendințele de scurtă durata. 24 de designeri și brand-uri susțin cu tărie această idee prin prezență: Alina Cernătescu, Ana Alexe, Andra Handaric, Anayd Blu, Atelierul de Porțelan, Claudia Florentina, Corina Vlădescu, Diana Amar, I love Parlor, Keszeg Agnes, Maria Marinescu, Mews, Minionette, Monom, Murmur, Mușat, Optimef, Parlor, SAC, Smaranda Almășan, Thallo, Venera Arapu, What if I Fly, Wild Olive. Acesta este doar începutul, deoarece așa cum ne-a obișnuit, Molecule F este mereu în continuă transformare și dezvoltare, astfel că atât selecția de designeri, cât și cea de produse va fi încontinuu schimbată.
Cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului, în perioada 1 Iunie – 31 Iulie 2019, compania Remix Second Hand și organizația SOS Satele Copiilor România desfășoară campania “Împreună facem mai mult bine!”, ce vine în sprijinul copiilor singuri sau abandonați, care nu au familia alături de ei, dar și în sprijinul familiilor cu copii din medii dezavantajate, contribuind astfel la reducerea problemelor comunității și îmbunătățirea calității vieții. Pe parcursul campaniei, clienții Remix sunt încurajați să facă o faptă bună și să doneze o parte din venitul obținut prin serviciul “Vindeți către Remix” către SOS Satele Copiilor România, iar Remix va dubla fiecare donație realizată de clienții săi.
Celebrând dreptul fiecăruia de a iubi pe cine dorește, H&M continuă să lupte pentru egalitate și diversitate LGBTQI, prin lansarea unei colecții capsulă dedicată femeilor, bărbaților și persoanelor non-binare. Colecția este formată dintr-o serie de tricouri cu mesaje pozitive, articole sport și accesorii pline de culoare iar 10% din vânzările acesteia vor fi donate către campania celor de la UN Free & Equal. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate și pe hm.com, începând cu data de 6 iunie. UN Free & Equal este o campanie aparținând United Nations, organizație care luptă pentru drepturile umane și egalitatea lesbienelor, homosexualilor, bisexualilor, transexualilor și intersexualilor din întreaga lume.
Alexandra Caspruf a lansat colecția de vară, ce cuprinde bijuterii sunkissed, boeme, nonșalante și gata de luat vacanță. Colecția e disponibilă online pe www.alexandracaspruf.com și offline la Raquette Store (Aleea Alexandru 46) și Check Vintage Shop (Mihai Voda 1).
YAMAMAY lansează gama costumelor de baie 2019: “Eco Vibes” în decor exotic. Prin noua colecție de vară, Yamamay își propune accentuarea importanței pe care o are acordarea unei atenții sporite asupra mediului marin. Angajamentul Yamamay pentru natură și ocean se regăsește în ADN-ul brand-ului, iar acest lucru este demonstrat inclusiv prin inovația de produs pe care pune accent brandul. Continuând campania de creștere a conștientizării privind viabilitatea ecologică a brand-ului, Yamamay a dezvoltat pentru colecția de vară 2019 o linie de produse “Eco Vibes”, realizată din materiale ecologice.