Continuăm seria noutăților acestui sezon cu lansări, colaborări și magazine proaspăt deschise. Toamna aceasta, e rost de înnoit garderobe și de trecut pe listă noi destinații de shopping.
Eleganța contemporană se regăsește în piesele versatile din gama Autograph care vor completa orice garderoba în acest sezon – de la bluzele feminine din satin si fustele midi cu talie înaltă ce subțiază silueta, până la puloverele din cașmir plăcute la atingere. Stilul Marks & Spencer reținut, sobru, dar bogat în detalii, pune accentul pe potrivirea materialelor și pe finisajele impecabile, întrucât calitatea dictează întotdeauna estetica brandului britanic. Paleta de culori stă la baza călătoriei de la un sezon la altul: de la culori tomnatice la nuanțe puternice, care aduc modernitate și un aer proaspăt pieselor sezonului.
“Ești puternică. Unică. Misterioasă. Tu ești o operă de artă. “ Este declarația echipei Bon Bijou, care și-a propus să creeze o colecție de bijuterii pentru toate femeile; o colecție prețioasă, puternică, artistică, inspirată de portretele proto cubiste și cubiste ale lui Pablo Picasso. Art as Jewelry înseamnă 12 pandante din bronz, placate cu aur de 24 karate. Prețurile colecției variază între 500 lei și 750 lei și ilustrează perfecțiunea imperfectă a fiecărei zodii. “Noi ne-am îndrăgostit de operele lui Picasso cu ceva timp în urmă. Au fost o totală fascinație pentru noi. », povesteste Raluca Leafu, creatoarea Bon Bijou.
Modelele Valli Girls, Valli Boys și invitați de renume au participat la show-ul de modă Giambattista Valli x H&M: o petrecere eclectică, găzduită într-unul dintre monumentele istorice ale Romei, Palazzo Doria Pamphilj. Splendoarea sa opulentă, colecția de artă unică și nonșalanța romană au evidențiat spiritul liber, creațiile spectaculoase și caracterul sofisticat al acestei frumoase colecții.
Brandul iconic de îmbrăcăminte și accesorii GUESS a dezvăluit ieri noua colecție de iarnă 2019-2020 cu ocazia deschiderii celui de-al 10-lea magazin din România, în Promenada Mall. Piesele-cheie cuceresc prin siluetele senzuale marca Marciano, dar și prin selecția de articole casual, create pentru o garderobă de weekend cu aer retro și rebel.
Inspirate de argintiu, galben și alb-auriu accentele strălucitoare de pe pantofii și accesorii din noile colecții HUMANIC asigură un look magic și încântător. Piesele cu nuanțe metalice sunt vedetele oricărui look, iar în combinație cu un set de culori nobile acestea creează efecte spectaculoase. Pentru ținutele de seară, piesele vestimentare de culori închise și nuanțe mate oferă scena perfectă pentru elementele strălucitoare, puse în valoare de contrastul puternic.
Cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei, al brandurilor britanice de modă TOPSHOP TOPMAN, se va deschide pe 8 noiembrie, la Băneasa Shopping City. Iubitorii brandului britanic sunt așteptați în impresionantul spațiu comercial de peste 1.200mp, dispus pe două etaje, începând cu ora 10 dimineața. Două dintre surprizele cu care sunt așteptați clienții de către grupul Voici la Mode, deținătorul francizei în România, constă în faptul că primii 100 de vizitatori care se vor prezenta în fața magazinului în dimineața inaugurării vor primi un card de cumpărături de 100 Lei, iar primii 1 000 de clienți care vor face achiziții de minimum 100 lei în weekend-ul de deschidere (9-11 noiembrie), vor primi cadou o geantă de cumpărături personalizată cu TOPSHOP TOPMAN.
Cel de-al doilea sezon de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive continuă cu o călătorie într-un cadru exclusiv, unde focusul a fost pe accesoriile deosebite dedicate artei scrisului și artei focului din cea mai recentă colecție S.T. Dupont. Colecția Seven Seas aduce de asemenea un omagiu începuturilor casei S.T. Dupont, când meșterii artizani construiau cufere de călătorie rafinate, adesea monogramate, pentru elita ce călătorea cu bărci și vapoare peste Ocean. Astăzi, S.T. Dupont își păstrează inspirația escapistă cu ediția limitată Seven Seas, celebrând libertatea neînfricată a celor ce iubesc călătoriile pe mare.