Oana Titică este, probabil, unul dintre foarte puținii bloggeri de food pe care îi urmăresc eu (și nu pentru că nu mi-ar plăcea să mănânc, ci pur și simplu pentru că… nu gătesc niciodată nimic, așa că rețetele sau ingredientele îmi sunt la fel de necunoscute ca formulele de chimie organică :)). Și citesc ce scrie ori de câte ori am ocazia, pentru că poveștile ei de pe Facebook sau de pe blogul chicineta.ro, fie că sunt ele despre mâncare, Lolo sau locuri văzute prin lume mă fac să zâmbesc cu gura până la urechi (gata, am zis-o, Oana, eu sunt sunt aia care te urmărește cu like-urile la orice istorie despre mango sticky rice sau Lolo). Așa că mi-a făcut plăcere să văd că acel umor s-a instalat, bine-mersi, și pe niște căni și farfurii extrem de simpatice, cu care orice mic dejun, cafea sau cină devin mult, mult mai amuzante. Am stat de vorbă cu Oana Titică despre mesajele funny pe care le vedem pe produsele ei, despre mâncare și planuri de viitor. „Îmi place să îmi imaginez cum gagicile care au farfurii de la noi mănâncă atât clătite sâmbătă dimineața în farfuria Yes, I look better naked, dar și sarmale de Crăciun în Smartest Bitch Around”, spune Oana.
Ah, și să nu uit: până la 24 noiembrie, găsiți produsele Chicineta în magazinul A List Designers Boutique din București Mall. Să zâmbim, deci!
Când ai făcut prima farfurie cu mesaj, ce scria pe ea și cum a apărut ideea?
Prima farfurie cu mesaj s-a întâmplat în octombrie 2015 și pe ea scria „Cakes gave me this great ass”. Ideea a apărut în momentul în care mi-am dat seama că nu existau în România farfurii cu mesaje funny sau îndrăznețe sau pur și simplu mesaje care să îmi placă mie. Așa că mi s-a părut o idee bună să le fac.
Ce produse speciale / noutăți aduci la A List Designers boutique?
Am adus farfuriile clasice, precum „Great Butts Are Made in the Kitchen”, dar și noile căni roz din colecția Kween, care vin în completarea farfuriilor.
Cel mai vândut mesaj a fost…
În ultima vreme, bestsellerul absolut a fost „Smartest Bitch Around”.
Ce mesaj ai fi vrut să pui pe o farfurie, dar n-ai apucat (te-ai răzgândit)?
„Pretty face, perfect body”, dar m-am liniștit brusc când mi-am dat seama că așa e și un vers al lui Nicki Minaj (râde) și probabil că mă inspirasem de acolo inconștient, fiindcă o ascult foarte mult. Așa că l-am șters de pe listă.
Ai și un blog culinar. Care crezi că ar fi cea mai potrivită asociere un fel de mâncare + un mesaj de pe farfuriile tale? Dar și cea mai nepotrivită?
Cred că orice mâncare e potrivită pentru farfuriile Chicineta, pentru că eu iubesc toată mâncarea în general. Și îmi place să îmi imaginez cum gagicile care au farfurii de la noi mănâncă atât clătite sâmbătă dimineața în farfuria „Yes, I look better naked”, dar și sarmale de Crăciun în „Smartest Bitch Around” (râde).
Care e primul tău gând ca antreprenor, atunci când îți bei cafeaua din cana ta cu mesaj? Apropo, ce scrie pe cana ta?
Știu că sună complet narcisic și puțin decolat, dar primul meu gând când beau din cana mea e „doamne, ce chestii drăguțe facem” (râde). Pe cana mea scrie „Take me to the seaside”.
De ce ți-e cel mai teamă în businessul acesta?
De momentul în care o să înceapă lumea să copieze mesajele mele. Și deja a început să se întâmple, din păcate.
Ai făcut farfurii, căni cu mesaj. Ce urmează?
Planul de viitor apropiat e să lansăm în Europa farfuriile și cănile pe care le-am creat deja. (Momentan suntem doar în România). Iar pe viitor, să completăm gama cu seturi complete pentru masă. Vreau să facem inclusiv supiere.
Despre Oana Titică ar trebui să știm…
Că am văzut fiecare episod din Sex and the City de minimum 40 de ori, iar acest număr nu e o exagerare.
Unde găsim produsele tale?
Momentan exclusiv online pe chicineta.ro și în A List Designers Boutique, la București Mall, până pe 24 noiembrie.
Foto: Alex Gâlmeanu pentru A List Magazine.