A List Bazar: noutățile săptămânii

Sfârșitul anului aduce lansări de produse variate, pentru toate poftele. Pandora lansează o nouă colecție în parteneriat cu Warner Bros, Tudor Tailor are noi surprize pentru reprezentanții sexului masculin, iar noua colecție Remington Manchester United Edition te poate aduce mai aproape de sportivii preferați de la Manchester United. Detalii în cele ce urmează!

Magia este pretutindeni cu noua colecție Harry Potter x Pandora

În parteneriat cu Warner Bros. Consumer Products, Pandora prezintă Harry Potter x Pandora, o colecție de bijuterii inspirată de cărțile și de filmele Harry Potter, formată din 12 bijuterii finisate manual, ce cuprind talismane, pandantive și o brățară inspirată din lumea magică a lui Harry Potter.

Personajele Harry Potter, Hermione Granger și Ron Weasley prind viață cu ajutorul talismanelor din argint 925, alături de alte simboluri ușor de recunoscut din cărțile și filmele celebre, cum ar fi castelul Hogwarts și pandantivul ediție limitată „Hoțoaica Aurie” confecționat din Pandora Shine.

În crearea designului colecției, Directorii de Creație Pandora Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli au fost inspirați de personajele iconice ale lui J.K. Rowling să creeze bijuterii finisate manual care îmbină universul Pandora cu cel al lui Harry Potter.

Colecția este completată de talismanul Școala de Magie, Farmece și Vrăjitorie Hogwarts, talismanul Spiridușul de casă Dobby care ține șoseta lui Harry Potter la spate și talismanul Trenul Express Hogwarts cu inscripția „Anything from the Trolley, dears?” gravată pe spate.

Toate cele patru talismane ale casei Hogwarts sunt realizate din argint 925, cu dublu pandantiv și detalii atent realizate care îi vor fascina pe toți fanii seriei, cum ar fi discul frontal cu sigla casei, înconjurată de cristale în culorile casei. Pe discul din spate, marginile sunt completate cu turnuri, ce fac referire la bătăliile de la Castelul Hogwarts și cu un mâner sub formă de creasta Hogwarts. #HarryPotterxPandora

Un ingredient sănătos pe zi pentru un #CrăciunVerde

Vanilie de Bourbon, scorțișoară, unt de arahide, miere de anason – sunt doar câteva dintre ingredientele preferate în luna decembrie, arată datele vegis.ro magazin online de produse bio și naturiste. Acestea arată că românii sunt tot mai atrași de un stil de viață sănătos, mai ales de sărbători când tentațiile culinare sunt mari.

Condimentele speciale și dulciurile sănătoase sunt produsele-vedetă în luna decembrie, aceste categorii înregistrând o creștere de peste 20% în vânzări. Printre acestea se numără scorțișoara, turmericul, untul de cocos sau de arahide, dar și condimentele pentru vin sau cele pentru turtă dulce, coaja de portocală sau apă de trandafiri. În locul zahărului, românii aleg siropul de agave sau mierea, inclusiv cea mai aromată, cum este cea din anason.

De altfel, pentru cei care sunt în căutarea inspirației pentru rețetele tradiționale de Crăciun reinterpretate în stil sănătos sau pentru cadouri, Vegis.ro a realizat un calendar de Advent, care conține câte un ingredient delicios pe zi pentru un #CrăciunVerde.

Tudor Tailor Revelation– o nouă colecție pentru bărbați

Sfârșitul de an a adus un nou concept de vestimentație în universul modei masculine:Tudor Tailor a creat o colecție de costume made to measure de tranziție care compune ținute bărbătești “all-season” ce transced limitele sezoniere, oferă confort și pun eticheta eleganței pe durata întregului an.

Într-o prezentare de modă incendiară, unde au fost expuse 17 modele noi pentru sezonul 2020, Tudor Tailor a reconfigurat modul în care sezoanele sunt abordate în dressing-ul bărbatului modern și a oferit o selecție de ținute potrivite unui bărbat desăvârșit.

Noua colecție Revelation by Tudor Tailor aduce în prim plan conceptul pieselor de îmbrăcăminte de tranziție, unde materiale smart, ușoare, dar călduroase sunt personajul principal din procesul de creație a ținutelor de care un gentleman are nevoie pentru întreaga perioadă a anului.

Noua colecție Remington Manchester United Edition te poate aduce mai aproape de sportivii preferați de la Manchester United

Până pe 31 decembrie 2019, orice produs din gama Remington Manchester United Edition le poate aduce consumatorilor o excursie de două persoane la Manchester, cu acces exclusiv la antrenamente și la unul dintre meciurile echipei de fotbal Manchester United.

În cadrul promoției, consumatorii pot câștiga lunar, prin tragere la sorți, produse din colecția Remington Manchester United Edition sau produse din magazinul oficial Manchester United. În plus, la finalul concursului, aceștia pot intra în posesia premiului cel mare: Experiența Manchester United.

Colecția Remington Manchester United Edition include aparate de îngrijire personală pentru femei și bărbați, în culorile clubului și gravate cu emblema legendară Manchester United.

Această lansare vine în contextul parteneriatului global dintre Remington și Manchester United, anunțat la începutul acestui an, prin care Remington devine primul partener oficial de îngrijire personală al clubului de fotbal, atât pentru echipa masculină, cât și pentru cea feminină.

Colecția va fi comunicată sub umbrela mesajului global (Povestea TA), care încurajează individualitatea, curajul și asumarea tuturor momentelor care ajung să ne definească.

Jaguar lansează noul F-Type

Noul Jaguar F-TYPE arată mai frumos ca niciodată și încorporează ADN-ul designului Jaguar în cea mai pură formă a sa. Mașina sport oferă un echilibru perfect între performanță și satisfacția șoferului, ce constă într-un design mai agresiv și un habitaclu definit de materiale luxoase.

Gama de motoare puternice include opțiuni cu patru și opt cilindri, toate adaptate la transmisiile Quickshift cu opt viteze și control manual, cu ajutorul padelelor montate pe volan.

De asemenea, noul F-TYPE oferă o tehnologie concentrată pe nevoile șoferului, care include un panou de bord TFT de 12,3 inci de înaltă definiție cu informații configurabile, un sistem infotainment Touch Pro, posibilitatea actualizării de software over-the-air, astfel încât să fie mai confortabil pentru client, fără a fi nevoie să viziteze un retailer. Cele două sisteme audio Meridian permit o reproducere îmbunătățită a sunetului.

Anca Serea, Andreea Antonescu și Nicoleta Nucă au învățat la Famisoo ce înseamnă frumusețea holistică

Vedete cunoscute din showbiz-ul românesc au descoperit cum se remodelează cel mai rapid silueta, cum se face conturul facial ca al celebrei Kim Kardashian, fără operație, dar și cum se poate regenera părul fără a apela la implant.

Anca Serea, Andreea Antonescu, Nicoleta Nucă, Ellie White, Ela Crăciun, Julie Mayaya, Adina Halas si Livia Graur au participat la evenimentul aniversar al clinicii Famisoo din București, unde au aflat ce înseamnă conceptul de frumusețe holistică și au descoperit cele mai noi proceduri de înfrumusețare.

Celebritățile s-au întâlnit dis-de-dimineață cu specialiștii centrului din sectorul 3 al capitalei și au avut ocazia să afle răspunsuri la cele mai des întâlnite întrebări referitoare la procedurile de înfrumusețare exterioare, dar și interioare, de la tratamente de slăbit sau anticelulitice până la evaluarea stării de sănătate prin biorezonanță, consiliere și coaching pentru dezvoltare personală, precum și terapii de vindecare alternative.

Vedetele au văzut astfel cum se remodelează conturul feței, fără operație, atunci când dorim să scăpăm pe grăsimea din zona mandibulară ori de gușa inestetică. Întinerirea trăsăturilor faciale și obținerea unui contur mai ferm și mai suplu se face cu Liposonix, un aparat ce acționează cu untrasunete micro și macrofocalizate. Acesta se poate aplica și pe zonele corpului pentru a topi instantaneu grăsimea.

L’Occitane lansează Best of Trees și oferă un cadou naturii prin plantarea unui copac la fiecare pachet cadou cumpărat

L’Occitane, unul dintre cele mai iubite branduri de cosmetice din ingrediente naturale, s-a alăturat proiectului PUR, cu scopul de a ajuta la regenerarea ecosistemelor și, totodată, de a proteja natura sălbatică. Anul acesta, L’Occitane te ajută să dăruiești cel mai bun cadou și să devii și tu ajutorul lui #RealSanta, prin achiziționarea pachetului cadou L’Occitane Best of Trees. Iar un copac va fi plantat în pădurile din Transilvania.

#RealSanta dăruiește tot anul: o rază de soare, copacii înmuguriți primăvara, roua dimineții. Natura este adevăratul Moș Crăciun, ale cărui secrete L’Occitane le-a cuprins în produsele de îngrijire pentru ten, corp și păr.

Categorii Lifestyle