Corina Bârlădeanu se recomandă comunicator, specialist în comunicare și owner al agenției 2active PR. Dar pentru mine, întâlnirea cu ea a fost o călătorie timp de două ore prin arhitectură, comunicare, tha chi, modă, proporții sacre, eleganță, relaxare, medicină și, cred că cel mai important, echilibru.
Pe Corina Bârlădeanu am întâlnit-o la un eveniment care era organizat de agenția ei de comunicare și, fără să stau prea mult pe gânduri, m-am prezentat, i-am spus ce fac eu la revistă și că mi-ar plăcea tare mult să fie invitata mea la Look Who’s Driving. Și așa s-a și întâmplat; într-o zi extrem de ploioasă am stat de vorbă cu ea, pe bancheta din spate a mașinii, prin București.
Clădirea în care se află agenția pare desprinsă dintr-o poveste, nu doar pentru că e o casă veche din centrul Bucureștiului, dar Corina, pasionată de decorațiuni interioare, a făcut-o să pară dintr-o altă lume. Și, până să îți povestească ea despre scoicile care acaparează tot holul extrem de luminat, chiar crezi că te afli undeva la mare.
„Eu m-am născut la mare, iar scoica este simbolul cel mai apropiat pentru ceea ce reprezintă golden ratio. Eu sunt pasionată de proporțiile folosite în arhitectură. Ce vezi aici este un proiect de design care încorporează mai multe religii. De exemplu, sunt 108 scoici, câte mantre sunt. Totul pentru a stimula creativitatea oamenilor.”
Altă pasiune a Corinei este cultura chineză. „Sunt interesată de medicina tradiționala chineză, care se numește DAO. După ce am citit câteva cărți despre asta, am cunoscut câțiva guru și am învățat câtă energie folosim la începutul vieții. Eu eram extrem de energică, tocmai din acest motiv compania se numește 2active PR, pentru că eram tot timpul în mișcare.”
După ce mi-a povestit despre unele dintre pasiunile ei, am întrebat-o cum a pornit totul și dacă facultatea pe care a urmat-o a influențat-o în vreun fel. Mi-a răspuns foarte sincer: „Când am intrat eu la facultate, nu știam despre ce era comunicarea. Am studiat Facultatea de Limbi Străine, la Universitatea București, și anume engleza și franceza. M-am angajat la Coty, o companie de cosmetice internațională, care deținea cele mai importante brand-uri, iar eu eram trimisă foarte des în străinătate pentru traduceri. A fost o perioadă foarte frumoasă, călătoaream, aveam posibilitatea să stau la cele mai frumoase hoteluri, primeam destui bani pentru anii 1996-2000, dar munceam foarte mult și nu era simplu ceea ce făceam.”
După ce a urmat un EMBA despre Business Managament, în 2005 a hotărât să își deschidă propria agenție de comunicare, care în prezent are 18 angajați. „Tot timpul am avut o echipă frumoasă și am încercat (cred că mi-a și reușit), să le ofer un mediu plăcut și frumos.”
Eu una cred foarte tare că, atunci când este să se potrivească niște lucruri, se întâmplă într-un mod foarte frumos. Astăzi, 16 iunie, agenția Corinei, împlinește 16 ani de la înființare. O coincidență frumoasă.
Așadar, la mulți ani, 2active PR!