Alexa Chung își va lansa propriul label de modă

hepta_2180957

Supermodel, trend setter, editor şi, mai nou, designer – Alexa Chung este pe cale să adauge încă un titlu pe lista sa de realizări în industria modei.

Alexa Chung urmează să îşi lanseze propriul label de modă, preconizat să îşi facă debutul în mai 2017. Brand-ul, ce va purta numele Alexachung, se va traduce printr-o linie ready-to-wear cu preţuri similare cu cele ale colecţiilor diffusion (mai exact, situate între label-urile high end şi cele fast fashion).

Supermodelul, care este de asemenea editor contribuitor pentru Vogue UK, prezentator al mai multor emisiuni TV, şi un style icon recunoscut la nivel mondial (brand-ul Mulberry a creat în 2009 o geantă care îi poartă numele), şi-a pus în trecut amprenta pe o serie de colecţii create în colaborare cu alte companii. Chung a colaborat cu AG Jeans şi Madewell, ambele colecţii fiind epuizate la scurt timp după apariţia lor în magazine, şi a servit, de asemenea, rolul de consultant creativ pentru Marks & Spencer, Superga şi Eyeko.

Linia ready-to-wear a Alexei va include, pe lângă piesele de daywear, piese din denim, rochii de seară, pantofi, bijuterii, precum şi o serie de produse speciale. Supermodelul va deţine rolul de director creativ al brand-ului, și va avea sub supraveghere o echipă de creaţie formată din şase persoane cu background în cadrul unor case de modă de lux, precum şi în muzică şi artă. Edwin Bodson, fost şef de atelier al brand-ului Haider Ackermann, va servi rolul de managing director.

Prima colecţie semnată Alexa Chung va putea fi achiziţionată din cadrul unor retaileri de lux ce includ Selfridges, Galeries Lafayette, Matchesfashion.com, MyTheresa şi SSENSE, precum şi de pe platforma online dedicată.

Foto: hepta.ro