Finalul show-ului Alexander Wang primăvară/vară 2017 din cadrul New York Fashion Week a fost punctat de o surpriză – designerul a prezentat o nouă linie de haine şi încălţări unisex, în parteneriat cu adidas.
Un sneakerhead autodeclarat, Wang intenţionează să spargă tiparele clasice ale brandului de sportswear, păstrând în acelaşi timp elementele ce îl fac familiar şi îndrăgit.
Demolând graniţele dintre fashion şi streetwear, colecţia adidas Originals by Alexander Wang include 84 de piese unisex inspirate de ideea răsturnării regulilor universal acceptate. Conceptul din spatele colaborării poate fi remarcat în toate detaliile parteneriatului, de la design la modul de comunicare cu consumatorii.
Răsturnând convenţiile de branding, logo-ul adidas Originals este rotit 180 de grade, devenind un simbol al rebeliunii.
O capsulă în ediţie limitată este disponibilă via un pop-up truck în New York (a fost făcută disponibilă imediat după show-ul Alexander Wang). Poţi afla locurile în care camioneta va face opriri urmărind conturile @adidasOriginals şi @AlexanderWangNY pe Instagram şi Snapchat. Începând cu data de 17, camionetele vor face opriri la nivel internaţional.
Colecţia-capsulă include 9 piese – tricouri, sweatshirts şi hoodies cu imprimeuri grafice, alături de un set de piese tricotate şi pantaloni scurţi imprimate cu monograma iconică adidas, şi un detaliu cu cele trei dungi sigature ale companiei, realizat sub forma unei cusături întoarse pe dos.
În ceea ce priveşte partea de încălţăminte, capsula include trei modele de sneakers, printre care un model negru AW SKATE cu perforaţii, realizat din piele întoarsă, cu talpă cu imprimeu herringbone.
În prima parte a anului 2017, colecţia se va extinde cu noi modele unisex cu detalii ireverenţioase.
Întreaga colecţie adidas Originals by Alexander Wang va putea fi achiziţionată din magazinele Alexander Wang şi adidas Originals la nivel global, online aici şi aici, precum şi din cadrul unei serii de retaileri selecţionaţi.
Campania foto a noii colecţii este semnată de fotograful Juergen Teller şi le are ca staruri pe câteva dintre modelele favorite ale lui Wang – Hanne Gaby Odiele, Binx Walton, Lexi Boling, alături de Luke Storey, Chris Fernandez şi Rocco Ritchie.
Mai jos, poţi urmări clipul ce însoţeşte campania, creat de Ferdinando Verderi director cretiv al agenţiei Johannes Leonardo:
Foto: Alexander Wang