Alist Bazar- noutățile săptămânii

Zilele acestea am avut parte de noutăți multe și variate. Skechers aniversează 20 de ani de la colecția Energy, Land Rover anunță parteneriatele cu Musto și Lego, iar MioBio lansează Mystery Box #1.

CCC a redeschis magazinul din VIVO! Cluj Napoca

CCC a redeschis magazinul din centrul comercial VIVO! Cluj Napoca, închis temporar pentru lucrări de extindere, modernizare și schimbare a conceptului. Astfel, magazinul ocupă o suprafață de aproximativ 800 m.p. și este amenajat într-un stil modern, care respectă conceptul internațional al grupului CCC.

“Magazinul CCC din VIVO! Cluj este unul dintre cele mai importante din rețeaua națională, care cuprinde în prezent 65 de unități. Amplasat într-un oraș cu o calitate a vieții ridicată și un capital social și economic crescut, un adevărat hub regional pentru dezvoltarea serviciilor, magazinul CCC din Cluj este situat pe primele locuri în privința vânzărilor la nivel național. Acest lucru este susținut nu doar de puterea de cumpărare a consumatorilor, dar și de profilul acestora, clienții fiind mai orientați către un stil de viață sănătos și către fashion, categorii foarte bine acoperite de produsele CCC.”, declară Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.

Pentru a sărbători deschiderea, CCC oferă 20% discount la toate produsele, în magazinul din VIVO! Cluj Napoca, în perioada promoțională: 19 – 29 Septembrie 2019.

Skechers aniversează 20 de ani de la colecția Energy

SKECHERS, producătorul internațional de încălțăminte de zi și de înaltă performanță, aniversează 20 de ani de la introducerea pe piață a colecției Skechers Energy, printr-o lansare comemorativă.

Colecția Skechers Energy a fost lansată în 1999, cu Britney Spears ca imagine oficială a brandului, devenind rapid modelul reprezentativ Skechers atât pentru femei, cât și pentru bărbați. La 20 de ani după lansarea inițială, modelul de chunky sneakers s-a întors, ca parte a unei tendințe globale în plină ascensiune. Skechers evocă originile trendului prin intermediul unei colecții extinse, în culori simple sau în combinații subtile: bleumarin & roz cald, albastru & alb, lavandă sau natural.

Colecția Energy a fost lansată în cadrul unui eveniment dedicat, unde reprezentanți ai blogosferei, jurnaliști și Instagrammeri au încercat noile perechi de încălțăminte și le-au personalizat cu ajutorul designerului de literă Bianca Dumitrașcu.

Land Rover anunță parteneriatele cu Musto și Lego, odată cu premiera mondială a noului Defender.

Land Rover celebrează premiera mondială a Noului Defender cu o gamă de îmbrăcăminte pentru sporturi în aer liber și echipamente tehnice în parteneriat cu Musto, dar și un model extrem de detaliat LEGO Technic.

LEGO Technic Land Rover Defender

Noul LEGO Technic Land Rover Defender este o figurină auto pe care o puteți construi acasă. Dezvoltat în parteneriat cu Land Rover modelul alcătuit din 2.573 de piese combină creativitatea fără margini LEGO cu silueta ușor de recunoscut și capabilitatea incomparabilă a noului Defender.

Vehiculul LEGO Technic reproduce noul Defender cu o serie de elemente și funcții realiste, printre care panourile autentice ale caroseriei și jantele, tracțiune integrală cu trei diferențiale, suspensie complet independentă, un troliu și cea mai sofisticată cutie de viteze LEGO Technic – toate concepute pentru a oferi o experiență captivantă și satisfăcătoare iubitorilor de mașini și fanilor LEGO deopotrivă.

Niels Henrik Horsted, Director de Marketing al Grupului LEGO, a spus: „Cu fiecare element LEGO, copiii pot construi orice își pot imagina. Sunt foarte încântat de acest nou model – o idee cu adevărat impresionantă realizată de proiectanții noștri din cadrul Grupului LEGO. Împreună cu Land Rover am combinat elementele, designul și ingineria inovatoare într-un set care dovedește creativitatea fără margini a jocului LEGO și care poate fi construit în realitate cu LEGO Technic.”

Noul LEGO Technic Defender poate fi cumpărat online începând cu 1 octombrie 2019.

MioBio lansează Mystery Box #1

Vă plac surprizele? Dacă da, vă invităm la joacă!

Împlinim 10 ani de la deschiderea magazinului MioBio și sărbătorim cu un Mystery Box aniversar.

Până la finele anului 2019, pe rafturile magazinului MioBio din Bucuresti și în online shop miobio.ro, vă așteaptă frumos pregătite niște cutii misterioase, periodic cu alt conținut, in fiecare din lunile septembrie, octombrie, noiembrie si decembrie 2019. La cumpărarea lor nu veți ști ce cuprind, surpriza însă va fi la deschidere!

Cel mai mare operator medical spa din Europa anunță crearea Ensana – un nou brand de hoteluri spa specializate pe sănătate prin folosirea resurselor naturale și expertiză medicală modernă .

26 din cele mai iconice și prestigioase hoteluri-spa din Europa s-au reunit astăzi sub noul brand Ensana. Mai exact, Danubius Health Spa Resorts reunește toate hotelurile sale cu competențe medicale & Spa sub umbrela celui mai mare operator medical spa din Europa – Ensana.

Derivat din cuvintele latine „sănătate” și „vindecare”, numele brandului Ensana reflectă principalele sale obiective. Grupul hotelier, care deține proprietăți în Republica Cehă, Ungaria, România și Slovacia, are ca obiectiv prinicipal punerea în valoare a puterii vindecătoare a resurselor naturale locale alături de cunoștințele medicale de specialitate. Totul pentru a sprijini și păstra sănătatea și bunăstarea oaspeților săi.

Back to School, Back to Office – La SensoDays gasesti stilul care ti se potriveste

Odata cu noul anotimp simti nevoia de ceva nou? Relax, we got you! Asaza-te pe fotoliu, porneste playlist-ul preferat si intra pe www.sensodays.ro ca sa descoperi ce e cool in sezonul ”Back to School”. New season, new styles pentru ca familia ta merita tot ce e mai bun cand vine vorba de casa voastra.

Noua Colectie Hair Care de la Sabon – Pentru ca tu setezi trendurile toamna aceasta

Eleganta, stil, perfectiune! Stim, you love being a superstar, tocmai de aceea noua colectie haircare de la Sabon este dedicata tie, unei femei care stie ce vrea, care isi doreste intotdeauna sa impresioneze si care seteaza ce e cool pe Instagram.

Creata cu pricepere de specialisti si cu un strop de magie, noua colectie Sabon iti venereaza frumusetea prin cele mai pretioase ofrande aduse parului tau.

But wait there is more: Low Shampoo si Ser pentru Par

Descopera un nou trend de ingrijire a parului intr-un singur pas! Aceasta crema delicata de curatare nu face spuma, dar indeparteaza impuritatile ca un sampon si protejeaza ca un balsam. Ideal pentru parul foarte degradat sau pentru utilizare zilnica.

Iar serul pentru par, nu doar reface stratul lipidic, dar si previne ruperea si ofera parului o stralucire inca de la prima aplicare.

Peek & Cloppenburg – un nou design al magazinului din Băneasa Shopping City

Segmentul de high fashion îmbrățișează o nouă experiență de shopping în București prin redeschiderea de joi, 19 septembrie, a magazinului Peek & Cloppenburg din Băneasa. Pregătește-te pentru o experiență completă de modă, în care, la fiecare pas, vei primi o prezentare a semnăturii vestimentare a unei mărci de top.

Evenimentul de redeschidere a fost ca o punere în scenă a rafinamentului și a semnăturii unice pe care Peek & Cloppenburg și-a demonstrat-o în industria de modă din România. Pentru că experiența de shopping la Peek & Cloppenburg trebuie să te facă să te simți ca un VIP, redeschiderea magazinului menține aceleași standarde. De la covorul roșu și aranjamentele florale spectaculoase de la intrare până la candy bar-ul și make-up cornerul din interior, completate de cadourile surpriză, voucherele de discount, clienții vor avea in aceste zile experiențe  menite să sublinieze stilul sofisticat al Peek & Cloppenburg.

Noile tendințe ale sezonului primesc o reprezentare completă pe cele două etaje ale magazinului de 3.805m², unde fiecare vizitator are acces la cele mai râvnite elemente vestimentare ale brandurilor care trasează direcțiile tendințelor în fiecare sezon.

Categorii Lifestyle