Toamna a început în vervă, cu multe noutăți, de toate felurile. Vă invităm să aflați care sunt noutățile săptămânii!
Domestos și Crucea Roșie Română vor dota cu grupuri sanitare și vor moderniza toalete din mai multe școli din România
O toaletă curată și sigură în școli trebuie să fie un drept, nu un privilegiu. Cu această viziune, Domestos, în colaborare cu Crucea Roșie Română și în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naționale, lansează cea de-a cincea ediție a campaniei „Domestos susține igiena în școli”. În 2019, Domestos militează pentru Dreptul la toalete și face un pas înainte în a asigura condiții optime de igienă în școlile din România, prin dotarea cu grupuri sanitare acolo unde în prezent acestea sunt în curte, sau renovarea toaletelor din școlile unde acest lucru este necesar.
Școlile sunt invitate să se înscrie pe www.domestos.ro, pentru a putea oferi astfel elevilor șansa unor condiții mai bune de igienă. Campania se desfășoară în perioada octombrie 2019 – septembrie 2020 și include o sponsorizare în valoare de 45,000 euro pentru dotarea efectivă a două școli cu grupuri sanitare și modernizarea toaletelor în alte două instituții de învățământ, în timp ce 100 de școli vor primi produse de curățenie Domestos. Andra și Ela Crăciun sunt vedetele care susțin această campanie.
Cara Delevingne se alătură Samsung în misiunea de a trimite primul selfie în spațiu
Samsung Electronics Co. Ltd a anunțat de curând o misiune îndrăzneață- lansarea unui Galaxy S10 5G în stratosferă, oferind utilizatorilor șansa unică de a-și trimite propriul selfie în spațiu. Cara Delevigne, model, actriță și filantrop a fost desemnată reprezentanta misiunii „SpaceSelfie”.
Cara a anunțat că se alătură campaniei pe contul ei de Instagram, printr-un clip behind de scenes, în care a primit vizita unui invitat surpriză – astronautul SpaceSelfie de la Samsung. Astronautul i-a dat Carei un Galaxy S10 5G, telefonul care va surprinde primul selfie în spațiu din lume și care va fi prezentat în timpul unui eveniment special în recent lansatul spațiu Samsung KX, deschis începând cu 23 octombrie.
Samsung va trimite un S10 5G în stratosferă cu ajutorul unu balon cu heliu cu super-presiune. Utilizatorii vor avea șansa să primească propriul lor SpaceSelfie prin încărcarea unei fotografii pe site-ul www.samsung-spaceselfie.com/ro/ro.Imaginile vor fi apoi selectate fără un criteriu anume și vor fi afișate pe ecranul Dynamic AMOLED de 6.7 inci al lui S10 5G și vor avea ca background un view unic al pământului. Fotografia va fi trimisă înapoi pe pământ, iar utilizatorul o poate arăta tuturor pe social media.
Prin SpaceSelfie, Samsung stabilește un nou standard în ceea ce privește tehnologia mobilă. Cele peste 200 de ore pe care S10 5G le va petrece în spațiu dovedesc puterea inovațiilor pe care Samsung le aduce în industrie, prin crearea de device-uri extrem de fiabile, precum și modalitățile ingenioase prin care continuă să facă imposibilul posibil.
Start obiceiuri sănătoase, stop risipă!, un eveniment educativ de Ziua Mondială a Alimentației
16 octombrie este Ziua Mondială a Alimentației, declarată de către Adunarea Generală a ONU și se sărbătorește în fiecare an în peste 150 de țări, cu scopul creşterii gradului de conştientizare asupra situației privind alimentaţia la nivel mondial, cât și pentru solidarizarea în lupta împotriva foametei, a malnutriţiei şi a sărăciei. Anul acesta, sub deviza ”Start obiceiuri sănătoase, stop risipă!”, Asociația Zâmbetul Îngerilor (A.Z.I), alături de Carrefour România, marchează această zi cu un eveniment ce își propune să atragă atenția asupra importanței alimentației sănătoase, dar și a cauzelor risipei alimentare in cadrul gradinitei Karin Kids Academy.
Conform unui studiu Eurostat, România este în topul primelor 10 țări la nivel european atunci când vine vorba de risipa alimentară. Cu toate că îndeplinesc condițiile de consum, peste 6.000 de tone de alimente ajung în fiecare zi la gunoi, conform aceluiași studiu. Asociația Zâmbetul Îngerilor derulează încă din 2013 programe îndreptate spre minimizarea risipei alimentare.
”Noi, oamenii, nu suntem perfecți și nici nu aratăm toți la fel. Acest fapt nu ne face mai puțin buni sau eficienți. Până la urmă, aceasta este frumusețea naturii: diversitatea, micile imperfecțiuni! La fel se întâmplă și în cazul fructelor și al legumelor. Cele naturale, în special cele bio, nu sunt perfecte, iar ”perfect” nu înseamnă neapărat ”mai bun”. Chiar dacă unele mai au câte o pată, iar altele sunt mai coapte, nu trebuie ocolite sau aruncate. Sunt multe moduri de a le folosi, creativ, în feluri de mâncare.”, a declarat Irina Mohora, Președinte și cofondator Asociația Zâmbetul Îngerilor.
Brandul premium german JOOP! semnează un parteneriat de imagine cu Rapid București
După parcursul bun din campionat, inclusiv victoria din ultima etapă din derby-ul cu Petrolul, Rapid punctează și la capitolul imagine, parafând un nou parteneriat de imagine, cu brand-ul german JOOP! (@JOOP).
Realizată prin CAPODOPERA România, colaborarea a devenit publică chiar cu ocazia partidei cu Petrolul, prilej cu care antrenorul Daniel Pancu a purtat o ținută de prezentare oferită de JOOP!.
Asocierea cu JOOP!, marcă germană din gama premium, confirmă nu doar vizibilitatea clubului, ci și reintrarea brand-ului istoric Rapid în categoria mărcilor premium romanești. Motiv de mândrie pentru club, cu atât mai mult cu cât JOOP! este deja sponsorul oficial al naționalei Croației, vicecampioană mondială și una dintre cele mai puternice echipe din Europa.
Inaugurat de Daniel Pancu, parteneriatul cu JOOP! va continua prin asigurarea ținutei de prezentare pentru staff-ul tehnic și administrativ, urmând ca lotul de jucători să beneficieze, la rândul său, de ținuta de prezentare, începând cu anul viitor.
Cu această ocazie, reprezentanții clubului feroviar urează JOOP bun venit în #FamiliaRapid, fiind convinși că parteneriatul va aduce multiple beneficii ambelor părți, pe termen mediu și lung.
Brand-ul Tommy Hilfiger anunță deschiderea oficială a primului magazin TOMMY HILFIGER de Încălțăminte și Accesorii din România – un loc unde moda și stilul se îmbină cu funcționalitatea și ADN-ul clasic, american, cool al brand-ului, pentru o experiență de shopping autentică.
Celebrarea lansării magazinului a avut loc pe data de 10 octombrie, în cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat vedete, influenceri și jurnaliști români de la cele mai importante publicații de modă și lifestyle. Magazinul este situat în centrul comercial București Mall, și este cel de-al 13-lea magazin TOMMY HILFIGER din țară.
Peste 100 de invitați, incluzând influenceri, stiliști, vedete și clienți s-au bucurat de atmosfera plăcută a evenimentului, au socializat, și-au făcut noi prieteni, au descoperit noile trend-uri în modă și au probat noile colecții de încălțăminte și accesorii. La sosire, aceștia au fost întâmpinați cu prosecoo și un photo booth ce le-a oferit posibilitatea să posteze în timp real, pe canalele de social media, amintiri de la eveniment.
Prefera Foods lansează o nouă gamă de produse fresh, “de Azi”
Noua gamă de produse fresh “de Azi“, disponibilă deja în marile lanțurile de magazine (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Lagardere, Metro, Profi, Real), cuprinde cinci tipuri de supă cremă de legume, șase variante de smoothie-uri și trei sucuri fresh. Cu o piață de desfacere în plină expansiune, produsele din gama “de Azi“ aduc câteva inovații importante pentru consumatorii moderni și activi. Ambalajele exclusiv din sticlă ale produselor “de Azi”oferă garanția unui gust delicios și natural, fiind păstrate astfel toate calitățile nutriționale ale legumelor și fructelor din care sunt produse.
Clinica dentară Dr. Serban a implinit 20 de ani. Doctor Marius Serban, specialist implantolog si Anca Serban, specialist endodontie, impreuna cu echipa lor se perfectioneaza in mod constant, urmant cursuri de inalta calitate medicala in tara dar mai ales la clinicile consacrate din afara tarii pentru a le pacientilor o experienta cat mai placuta.
In cautarea celor mai bune solutii pentru ingrijirea si sanatatea orala vedetele (Andrea Perju, Eli Roman, Sorin Brotnei, Stefan Lungu, Camelia Baltoi, Cristina Soare, Eda Marcus, Mihaela Birzila, Irina Mohora) au venit la cabinetul medical Dr. Serban pentru a se informa despre evolutia stomatologiei si au aflat cu placere ca exista tehnici si aparatura moderna cu scopul de a creste calitatea tratamentelor dentare dar si confortul pacientului.
Un nou Studiu Oracle: 64% dintre angajați acordă o încredere mai mare unui robot decât managerului lor
Cercetările realizate la nivel global evidenţiază modul în care AI (inteligența artificială) schimbă relaţia dintre oameni şi tehnologie la locul de muncă.
Conform celui de-al doilea studiu anual AI la Locul de muncă (AI at Work) realizat de Oracle şi Future Workplace, o firmă de cercetare care pregăteşte lideri în caz de probleme în recrutarea, dezvoltarea şi implicarea angajaţilor, arată că oamenii au mai multă încredere în roboţi decât în managerii lor. Studiul realizat pe 8.370 de angajaţi, manageri şi lideri de resurse umane din 10 ţări, a constatat că AI a schimbat relaţia dintre oameni şi tehnologie la locul de muncă şi că redefinește rolul pe care echipele şi managerii de resurse umane trebuie să-l joace în atragerea, păstrarea şi dezvoltarea talentelor.
Spre deosebire de temerile obişnuite cu privire la modul în care AI va avea impact asupra locurilor de muncă, angajaţii, managerii şi liderii de resurse umane din întreaga lume raportează integrarea rapidă a AI la locul de muncă şi mulţi o întâmpină cu entuziasm şi optimism.
Descoperă Ceaiul de la munte, o infuzie ușoară, din ingrediente 100% naturale
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România și lider al pieței de sucuri proaspete, aduce pe piața locală o nouă gamă de produse din ingrediente 100% naturale, create din plante de ceai culese din munții Greciei. Noul produs, Olympus Ceai de la munte, este singurul ceai rece cu ingrediente 100% naturale de pe piața locală, realizat din plante de ceai Sideritis, fără zahăr adăugat, fără aditivi și fără cafeină.
Ginger Orange – Un cocktail plin de vitalitate care îți aduce soarele și în cea mai înnorată zi!
Mai sunt doar câteva ore și încă ești la birou? Off, după o zi atât de lungă la serviciu, pregătirea pentru eveniment este ultimul lucru pe lista ta. Pe lângă outfit-ul care trebuie să fie neapărat ”instagrammable”, trebuie să strălucești like a beauty queen! Nu-i nimic, timpul nu este o problemă când ai un aliat cum este Sabon! Simte sărutul proaspăt al soarelui pe pielea ta și testează, în plină toamnă, selecția de produse din gama Ginger Orange care îți vor garanta un aspect ca la Hollywood.
Redmi Note 8 Pro: Xiaomi anunţǎ noul rege al smartphone-urilor de gamă medie
Xiaomi anunță lansarea Redmi Note 8 Pro în România la prețul de 1199 lei.
Redmi Note 8 Pro este primul smartphone cu cameră foto de 64 MP, care are o configurație de cameră qvadruplǎ cu un puternic sistem de racire cu lichid (LiquidCool), ceea ce îl face asistentul ideal pentru fotografi, amatorii de jocuri și orice persoană care dorește o experiență accesibilă de calitate emblematică.
Seria Redmi Note este una dintre cele mai populare din portofoliul Xiaomi. Până acum, am vândut peste 100 de milioane de telefoane din această serie în întreaga lume. Aceste modele reflectă perfect filozofia Xiaomi al cărei concept este “dispozitive de calitate foarte bună la un preț atractiv”. Știu că Redmi Note 8 Pro va fi un urmaș demn de șapte – a spus Tony Chen, director general pentru țările CEE & Nordice & Baltice.
Aceasta este prima lansare oficială a Xiaomi în România. Până în prezent, am colaborat eficient cu partenerii noștri locali, iar produsele noastre au fost foarte bine primite de consumatorii de aici.