Avem parte de o toamnă frumoasă, plină de noutăți din toate domeniile. Vă invităm să aflați ce lansări au avut loc în această săptămână!
Dacă ești deja cu gândul la Crăciun și ai început să cumperi cadouri pentru cei dragi, te invităm să descoperi și noua colecție festivă de la SABON! Colecția pentru Crăciun vine într-o ediție limitată de produse elegante si festiv ambalate, cu un design strălucitor. Poți opta pentru produsele din gama Shiny Spice- special concepută pentru tine, această colecție limitată de Crăciun, își dezvăluie misterul și feminitatea, prin jocuri de lumină și nuanțe olfactive.
Exfoliantul de corp, Lotiunea de Corp, Ulei de dus, Unt de maini, Bulgare Mineral, Sapun Solid, Aroma de camera, Lumanare parfumata, Odorizant pentru masina, gentute pentru cosmetice, descopera-le pe www.sabon.ro.
Solt Dining este cea mai nouă experiență culinară cu accente din noua bucătărie nordică. Restaurantul Solt Dining oferă o experiență premium casual într-un spațiu hygge, de inspirație nordică, în noul centru financiar al Capitalei. Aflat la parterul Hotelului Courtyard Bucharest Floreasca, acesta este o destinație must try atât pentru turiștii de business, cât și pentru cei care vor să testeze o experiență culinară de excepție, cu ingrediente locale, premium, reinterpretate într-o manieră contemporană, neașteptată.
Într-o ambianță minimalistă, dar în același timp sofisticată, simplă și confortabilă, care respectă principiile filozofiei daneze hygge, Solt Dining este un restaurant care îmbină stilul new nordic cu bucătăria tradițională într-o manieră sofisticată.
Cele 18 preparate din meniu se bazează pe ingrediente locale, cu o calitate premium, și readuc în prim plan bucătăria românească, reinterpretată în stil propriu de Chef Alin Berba.
5 to go susține performanța: „Academia 5 to go”, cel mai nou proiect al brandului românesc de cafea.
5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, lansează „Academia 5 to go”, proiect prin care își dorește să ofere tinerilor oportunitatea să ajungă acolo unde vor ei, să își urmeze talentul și să atingă performanța în domeniile alese! Proiectul este lansat în parteneriat cu Hope and Homes for Children și, în perioada noiembrie 2019 – ianuarie 2020, va face cunoscute poveștile unor tineri talentați aflați în programele Hope and Homes for Children, adolescenți care provin din centre de plasament, care se află în grija unor asistenți maternali sau în familii extrem de vulnerabile.
Pentru ca visurile lor să devină realitate, 5 to go va dona 10% din valoarea fiecărui produs Flat White achiziționat în orice cafenea 5 to go în perioada campaniei și câte 1 leu la cumpărarea unui sirop pentru acasă, la care iubitorii de cafea vor primi și un cadou – o carte poștală desenată chiar de către copiii de la Hope and Homes for Children! Pentru a-i susține pe tinerii incluși în programele Hope and Homes for Children în aceste 3 luni de zile, 5 to go va organiza și o serie de acțiuni „Barista pentru o zi”, în care persoane publice sunt invitate să fie barista în locații selectate 5 to go, iar valoarea produselor vândute de ei va fi donată integral pentru program.
Grupul Saint-Gobain lansează noua campanie de comunicare „MISSION TO EARTH”, concepută pentru a promova impactul pozitiv al soluțiilor sale asupra protejării planetei, prin îmbunătățirea calității vieții și a confortului fiecăruia dintre noi, în diverse domenii ale vieții noastre cotidiene, precum habitatul, mobilitatea și sănătatea.
Noua campanie constă într-un material video al cărui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care îl transmite este acela că nu există nimic mai frumos și mai important decât viața noastră de aici, de pe Pământ.
ECCO a lansat Vitrus™ Mondial, o colecție dedicată bărbaților care știu ce vor. Odată cu lansarea noii colecții ECCO VITRUS™ MONDIAL în România, ECCO a schimbat percepția masculină când vine vorba de stil. VITRUS™ MONDIAL este o colecție-dedicată bărbaților eleganți, care stiu ce își doresc și este prezentă doar în 11 magazine selectate din Europa, printre care și cel din Băneasa Shopping City.
600 de voluntari au plantat peste 12.000 de copaci în doar câteva ore!
Pe data de 2 Noiembrie jurnalistul/ bloggerul DaddyCool, soția sa Ana Novic și partenerul lor de încredere, brandul Klorane Bebe, au organizat o activitate ambițioasă, în cadrul proiectului ecologic #FeelGoodActGood: o plantare inedită, în urma căreia România este mai bogată cu 12.000 de pomi.
Pe o vreme deloc prietenoasă, în județul Prahova, comuna Lipănești, aproximativ 600 de voluntari au înfruntat temperaturile joase și au pornit la drum din București, Constanța, Tulcea sau chiar Sibiu pentru a le fi alături și pentru a da viață unui vis comun: acela de a ajuta țara să se bucure de un aer mai curat într-un viitor pe care toți îl speră mai bun. De la mic, la mijlociu și mare, fiecare dintre voluntari s-a bucurat din plin de experiență, pe care mulți dintre ei au trăit-o pentru prima dată în viață. Iar entuziasmul a fost atât de mare, încât 12.000 de pomi au fost plantați în doar câteva ore, cu mult mai rapid decât era plănuit inițial.
Apivita, brand recunoscut pentru abordarea holistică în inovarea produselor cosmetice, a dezvăluit în premieră Aqua Beelicious, o gamă de produse intens hidratante, care oferă o experiență imersivă tenului tânăr. Gama cuprinde patru produse care hidratează, reduc imperfecțiunile, revitalizează și luminează pielea.
Hidratarea trebuie să aibă un rol important în ritualul de îngrijire al tinerilor, care își doresc o piele uniformizată, obținută prin utilizarea unor produse cosmetice cât mai naturale și prietenoase cu mediul. Inspirată de cerințele generațiilor Z și Y vizavi de produsele de hidratare – textura ușoară, cu un miros plăcut, fără ulei, și o bună bază de machiaj -, a luat naștere Apivita Aqua Beelicious, o întâlnire revigorantă între miresmele florilor, extract de polen și picături de miere aurie, pentru a crea o rouă surprinzătoare pentru piele.
Produsele Apivita combină armonios ingrediente active naturale, cu extracte din plante mediteraneene, miere polifloră, extract de propolis și uleiuri esentiale organice. Gamele de produse sunt disponibile exclusiv în farmaciile Sensiblu.
Top Line a lansat Moroccanoil Color Depositing Mask Collection, noile măști de păr care protejează și oferă nuanțe vibrante.
Top Line a lansat în România Color Depositing Mask Collection în cadrul unui amplu eveniment la care au participat vedete cunoscute din showbiz, bloggeri, influenceri, Mass Media, precum și un număr impresionant de hairstyliști, specialiști din industrie care lucrează în saloane cu produsele profesionale Moroccanoil.
Colecția include măști de păr ce depun pigmenți puri și protejează și repară în același timp firul de păr. Acestea au beneficii duale: reparare în profunzime și colorare. În premieră, produsele Moroccanoil sunt acum ambalate în tuburi ce conțin 50% plastic reciclat, ceea ce ajută la reducerea amprentei de carbon consumând astfel mai puțină energie.
JYSK România a lansat noua colecție de decorațiuni și accesorii de Crăciun în cadrul unui eveniment care a adus frumusețea iernii mai devreme, la Ambasada Danemarcei în România.
Evenimentul, intitulat Winter Feelings, i-a invitat pe participanți să experimenteze iarna cu toate simțurile: sunetele iernii, gustul mâncărurilor și băuturilor din sezonul rece, mirosul de brad, scorțișoară, vin fiert și portocală, elemente care i-au ajutat pe invitați să intre în atmosfera hygge specifică Sărbătorilor în Danemarca