Antonia își lansează o colecție de haine inspirate din propriul ei stil vestimentar – cu elemente din cultura pop. Cântăreața a creat câteva modele de tricouri și de hanorace cu imprimeuri funny, în care celebra Mona Lisa a lui DaVinci e prezentată în varianta Antonia 2019. Prețurile produselor variază între 90 și 120 de lei și se găsesc pe https://shop.antoniaofficial.
”Sunt foarte fericită că ideile mele au prins contur și le pot împărtăși cu voi prin această linie de merchandise! Mă regăsesc în această Mona Lisa a zilelor noastre, sunt mulțumită de rezultat și sper să vă placă și vouă la fel de mult!”, a declarat Antonia.
De curând, Antonia a lansat ”Touch Me”, o piesă puternică, în limba engleză, cu un videoclip futurist.
Piesa a fost compusă de Minelli și produsă de Costin Bodea, iar videoclipul are la bază un concept de Alex Velea și NGM Creative. Videoclipul a fost filmat de Alexandru Mureșan și regizat de Bogdan Păun cu care artista a mai colaborat și pentru ”Matame” și ”Sahara”, producție video Loops Production.