Pregătiți-vă perlele, rochia neagră și diadema, pentru că este timpul pentru Breakfast at Tiffany’s. Începand cu 10 Noiembrie, visul tuturor fanilor celebrului film va fi posibil: se deschide prima cafenea Tiffany, chiar în celebrul magazin de pe Fifth Avenue.
Momentul în care Holly Golightly, interpetată de Audrey Hepburn, coboară din mașină cu o cafea si un croissant în fața magazinului Tiffany & Co din New York, doar ca să ia micul dejun în compania bijuteriilor faimoase, este unul dintre cele mai importante și cunoscute momente din cinematografie, dar și din lumea modei.
Cu toate ne-am visat în locul ei, iar acum va fi posibil cu adevarat acest lucru pentru că, începând de vineri, 10 noiembrie, se va deschide cafeneaua Blue Box Cafe, la etajul al patrulea al celebrului magazin de pe Fifth Avenue, cu o priveliște asupra minunatului Central Park.
Celebrul croissant servit împreună cu o cafea la Blue Box Cafe vor putea fi savurate pentru 29 de dolari, împreună cu alte delicatese.
Brandul încearcă să se reinventeze și să țină pasul cu noile trenduri, iar pentru acest lucru, Reed Krakoff, directorul artistic Tiffany&Co începand cu anul 2017, a venit cu multe inițiative, cum ar fi crearea unei linii de accesorii pentru casă: „Atât cafeneaua cât și noile colecții pentru casă reflectă o experiență modernă luxuriantă”, mărturisește el.
Noile produse despre care vorbește designerul au creat o serie de ironii pe rețelele social media din două motive – toate includ numele brandului, și, în plus, prețurile sunt… un pic cam piperate.
De exemplu, un set de două pahare din hârtie de culoare albastră, marca Tiffany&Co, sunt la prețul de 95 de dolari, ceea ce a făcut pe toată lumea să se întrebe cine va cumpăra niște pahare de carton de unică folosință.
Asta ca să nu mai zicem despre cuibul de păsări din argint folosit ca si suport de bijuterii sau de ouă în valoare de 10.000 $.
Dacă ajungeți la New York, nu ratați totuși micul dejun la Tiffany!
Foto: Tiffany & Co