După luni întregi de speculații legat de cine va prelua cârma creativă a brandului Burberry ulterior plecării lui Christopher Bailey, în dimineața aceasta a fost anunțat faptul că noul directoir creativ al labelului englez va fi Riccardo Tisci.
Bailey a părăsit postul de director creativ al Burberry la sfârșitul anului 2017, și își păstrează rolul de CEO al brandului până la sfârșitul lunii martei a acestui an.
Tisci a petrecut 12 ani la Givenchy, în calitate de director creativ, și este cunoscut pentru abordările conceptuale asupra modei. Numirea lui la Burberry este ușor surprinzătoare – în predicțiile din industrie legate de cine urma să îl succeadă pe Bailey, nu apărea numele lui Riccardo. Designerul de origine italiană nu este, însă, străin scenei londoneze – este absolvent al uneia dintre cele mai faimoase școli de modă din lume: Central Saint Martins.
Printre vedetele cu care Tisci este prieten bun se numără Kim Kardashian-West și Kanye West, Jay Z și Beyonce, și Madonna.
Numirea lui Riccardo Tisci la cârma creativă a brandului s-a tradus deja printr-o creștere de 4% a valorii acțiunilor Burberry la bursă.
Prima colecție a lui Riccardo Tisci pentru Burberry în cadrul Săptămânii Modei de la Londra, în septembrie 2018.
CITEȘTE ȘI:
Christopher Bailey pleacă de la cârma creativă a brandului Burberry