Burberry pregătește prima colecție straight-to-consumer

burberry

Industria modei pune de ceva vreme în cumpănă avantajele şi dezavantajele unui sistem buy-now-wear-now”, iar în luna februarie a acestui an, odată cu prezentarea celei mai noi colecţii în cadrul London Fashion Week, Burberry a scurtcircuitat conversaţia, anunţând că îşi va schimba radical modelul de afaceri, prezentând, începând din această toamnă, colecţii asezoniere pentru femei şi bărbaţi, ce vor fi disponibile în magazine imediat după apariţia lor pe podium.

Prima colecţie Burberry straight-to-consumer va debuta pe 19 septembrie la Săptămâna Modei de la Londra. Imediat după prezentarea oficială a pieselor colecţiei, ele vor putea fi achiziţionate online şi în magazinele din întreaga lume.

Colecţia va fi promovată printr-o campanie semnată de fotograful Mario Testino, realizată la Galeria Walker Art din Liverpool, din distribuţie făcând parte Jean Campbell, Cavan McCarthy şi Alex Dragulele. Inspiraţia pentru această colecţie vine din opera Virginiei Woolf „Orlando”, contrastând stilurile masculine şi feminine în diferite perioade ale istoriei.

Pe lângă modele profesioniste, Testino include în campania de promovare şi o serie de portrete ale artizanilor casei de modă, a căror pasiune şi pricepere contribuie semnificativ la realizarea produselor Burberry. Primul dintre acestea este portretul celui ce a creat noul model de geantă, The Bridle, care îşi ia inspiraţia din designul clasic ecvestru britanic.

Burberry Campaign, September 2016

Tot cu această ocazie, Burberry anunţă o nouă colaborare cu brandul The New Craftsmen. Parteneriatul, ce se va lansa oficial în seara show-ului, va aduce în prim-plan câţiva dintre cei mai buni artizani din Marea Britanie, care vor aduce la viaţă inspiraţia din spatele colecţiei Burberry în cadrul unei expoziţii cu un program divers de activităţi şi instalaţii în noua locaţie din Londra a show-ului. Este vorba despre The Makers House”. Localizată pe strada Manette nr.1, în inima cartierului londonez Soho, The Makers House” va fi deschisă vizitatorilor în perioada 21-27 septembrie, şi va găzdui opere originale ale unor artizani britanici. Aceştia vor folosi spaţiul pentru a experimenta şi a crea, folosind inspiraţia colecţiei ca punct de plecare pentru munca lor.

În România, produsele din nouă colecţie vor disponibile în magazinul Burberry din str. Luterană nr. 4.

Foto: Burberry