„Ceasurile sport sunt pe val acum”, spune președintele Longines, Walter von Känel

La începutul acestei luni,  Longines, iconicul elvețian de ceasuri, și-a inaugurat primul boutique monobrand din România. Am stat de vorbă cu președintele Longines, Walter von Känel, care este la cârma companiei de mai bine de 30 de ani și am povestit despre eleganță, colaborările Longines cu ambasadorii săi și prezența brandului în România.

A List: Cum percepeți eleganța în ziua de astăzi?

Walter von Känel: Nu este ușor să definești eleganța, este un look, o stare de spirit. Uită-te în jurul tău… Aishwarya Rai este exemplul meu pentru eleganță și rafinament. Am ales să colaborăm cu ea, chiar cu două luni înainte să devină Miss Univers. La finalul lui octombrie vom celebra la Roma 20 de ani de colaborare cu Aishwarya Rai ca ambasador Longines.

A List: De ce un magazin monobrand în România?

Walter von Känel: România este un loc bun în care să fim acum. Economia crește, creștem împreună.

A List: Vă gândiți la o colaborare locală cu un ambasador de aici?

Walter von Känel: Nu pentru moment, propunerile trebuie sa vină din partea voastră. Bărbații români ar trebui să aprecieze frumusețea româncelor.

A List: Cum vedeți evoluția Longines în viitor, prezența sa în social media?

Walter von Känel: Suntem foarte prezenți în social media și pas cu pas în e-commerce, cei de la B&B Collection au dezvoltat propria platformă, dar nu oferim discount-uri, pentru a proteja retailerii cu care colaborăm.

A List: Care sunt noutățile sezonului?

Walter von Känel: Ceasurile sport sunt pe val acum, au mare succes la generația tânără; încercăm astfel să-i păstrăm aproape pe tineri. În China suntem out of stock la modelele sport, atât pentru femei cât și pentru bărbați. Suntem de altfel, numărul 1 la vânzări în China. Modelul Moon Face a fost foarte bine primit, este un succes deja, la un preț foarte bun. Iar acum, noutatea prezentată este modelul din cadrul colecției Longines Master Collection, un ceas cu mecanism automatic conceput exclusiv pentru Longines, cu indicator pentru fazele Lunii.

Lansarea boutique-ului a avut loc în prezența presedintelui Longines Walter von Känel, vicepreședintele Financiar Richard Strohmaier și deținătorii companiei B&B Collection, familia Bîndă. Magazinul se află la Băneasa Shopping City și se întinde pe o suprafață de 39 metri pătrați, oferind o gamă unică de ceasuri Longines, compusă atât din modele iconice cât și din cele mai noi colecții.

Suntem cu adevărat mândri să deschidem primul nostru magazin în România, și să oferim clienților noștri din această țară oportunitatea de a se bucura de universul Longines, dar și de colecțiile noastre elegante, într-un mediu de lux.

Fondată în 1832, Longines are una dintre cele mai frumoase strategii de comunicare, având sloganul “Elegance is an attitude”. Printre ambasadorii eleganței Longines îi menționez pe Kate Winslet, una dintre actrițele mele preferate, actorul Simon Baker, tenismenii Andre Agassi și Stefi Graf, actrița și modelul indian Aishwarya Rai Bachchan, cu care compania are o colaborare de peste 20 de ani, campioana la echitație Jane Richard, schiorii Aksel Lund Svindal și Mikaela Shiffrin. Cu o experiență de generații, fiind sponsor oficial al campionatelor mondiale și partener al numeroaselor federații sportive internaționale, Longines a construit de-a lungul timpului colaborări de lungă durată în lumea sportului.