Pentru că toți suntem în continuă schimbare, iar 2017 marchează cea mai mare schimbare de strategie din istoria brandului. Strategia „One Brand” reunește Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime sub același brand iconic, acestea devenind variante – cu diferite ingrediente și aport caloric – ale celei mai populare băuturi răcoritoare din lume. Schimbarea se va reflecta în designul unitar al ambalajului, ce va avea ca elemente centrale inconfundabila culoare roșie și discul emblematic Coca-Cola, precum și în strategia de promovare comună.
În locul a trei branduri cu identități diferite, consumatorii vor vedea de acum pe rafturile magazinelor un singur brand mai vizibil, cu diferite variante, adaptate preferințelor fiecarui consumator în parte. Sloganul O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată! reflectă noua abordare.
În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor, se vor bucura de o mai mare expunere și atenție.
Campania ce va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria brandului va avea și componente puternice de OOH, digital și TV. Un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează foarte bine trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.