Un element recurent al colecţiilor prezentate în cadrul celui mai recent Paris Fashion Week gravitează în jurul ideii de „empowerment”. Manish Arora a adus pe podium modele cu siluete de tot felul, Maria Grazia Chiuri a propus tricouri cu sloganuri feministe, şi o serie de branduri au sprijinit mişcarea „free the nipple”, via rochii transparente propuse spre a fi purtate fără dublură.
„Empowerment” a fost de asemenea laitmotivul prezentării colecţiei KENZO X H&M. Desfăşurat în New York, la Pier 36, show-ul a inclus dansatori, beatboxeri, cântăreţi cu instrumente de suflat şi muzicieni, pe ritmurile unui remix special al melodiei „Express Yourself” a lui Sam Spiegel, pentru a celebra frumuseţea şi forţa exprimării individuale.
Întregul spectacol a fost regizat de Jean-Paul Goude, iar coregrafia de Ryan Heffington, cei doi asigurându-se că invitaţii au luat parte la un show senzaţional care a pus în prim-plan energia vibrantă şi ludică a colecţiei concepute de către directorii de creaţie Kenzo, Carol Lim şi Humberto Leon.
„Seara această a fost o celebrare a tot ceea ce iubim la KENZO x H&M – a fost un mix festiv, intens şi neaşteptat al unor lumi diferite, un spectacol de neuitat”, au spus cei doi designeri după show.
Colecţia KENZO x H&M va fi disponibilă ȋn peste 250 de magazine selecţionate H&M din ȋntreaga lume, dar și online, ȋncepȃnd cu data de 3 noiembrie, 2016.
Foto: H&M