Back to the Eighties: Colecția Parlor P/V 2017 reinterpretează hiturile anilor ’80

Pe podiumurile colecțiilor pentru primăvară, printre cele mai întâlnite elemente au fost umerii supradimensionați, mânecile umflate și culorile tari. Pare că ne-am întors în timp, aterizând fix în mijlocul anilor ’80, nu-i așa? În caz că nu ești convinsă să încerci reinterpretarea modernă a hiturilor Eighties, precis te va convinge colecția Parlor P/V 2017.

Noua colecţie Parlor este despre Iconicul redefinit” – modele şi tăieturi atemporale, reinterpretate într-o manieră actuală.

Suprapuneri de dantelă şi voal de mătase, tulle cu buline, satin şi texturi lamé sunt ţesăturile folosite pentru piesele inspirate din poate cea mai colorată şi experimentală perioadă din istoria modei: sfârşitul anilor ’80 şi începutul anilor ’90. Umerii supradimensionaţi, jachetele statement brodate cu perle, body-urile mătăsoase, pantalonii tapered care subţiază talia şi au un efect de alungire a picioarelor, rochiile senzuale sau pijamalele pentru plajă sunt elementele care compun o colecţie ce transmite rebeliune, încredere în sine şi senzualitate.

Veronica Zaharia, owner şi designer Parlor, a copilărit în anii ‘80 şi ‘90, iar primele momente în care a intrat în contact cu moda au fost prin filtrul acelei perioade. O perioadă care i-a generat două surse importante de inspiraţie – curentul power dressing” al umerilor structuraţi şi tăieturilor riguroase adoptat de personalităţi precum Lady Diana şi Margaret Thatcher, şi curentul grunge, reprezentat de Courtney Love, supranumită the first lady of grunge”.

Sfârşitul anilor ’80 şi începutul anilor ’90 a fost momentul în care femeile s-au repoziţionat social şi şi-au câştigat definitiv independenţa. Am ales să ilustrez acea perioada alăturând elemente ale celor mai importante curente. Am fost atrasă de asemenea de pasiunea care exista atunci, aceea de a aduce înapoi, pentru generaţia pop, unele dintre tăieturile iconice anilor ‘40, pe care le integrez în toate colecţiile mele.”, spune Veronica.

Parlor, brandul demicouture românesc, a fost fondat în 2010, cu convingerea că indiferent de trenduri o femeie trebuie să fie rafinată, feminină şi elegantă.

Foto: Parlor