Să fii celebru este un full time job, însă unele staruri nu se mulțumesc doar cu atât. În urmă cu două săptămâni, vestea că mezina clanului Kardashian-Jenner, Kylie Jenner, a depășit pragul de 900 de milioane de dolari a făcut înconjurul lumii. Aceasta a apărut inclusiv pe coperta revistei Forbes, care a titrat: „At 21, she’s set to be the youngest-ever self-made billionaire. Welcome to the era of extreme fame leverage.”
Kylie nu a făcut altceva decât să își dezvolte un brand de beauty și să își direcționeze comunitatea (numai pe Instagram are peste 111 milioane de followers) în direcția Kylie Cosmetics. Pe lângă Kylie Cosmetics, companie care îi aparține integral ei, aceasta câștigă o avere bunicică și de pe urma contractelor de televiziune și a endorsingului. Kylie va împlini 21 de ani în august și este doar unul dintre exemplele de succes. În lista de mai jos facem o trecere în revistă și a altor vedete care au pornit pe calea antreprenoriatului și… au dat lovitura!
Pe Jessica Alba o știm din filmele Sin City, Fantastic Four și Honey, dar și din topurile celor mai frumoase și sexy femei din lume (a ocupat adesea primul loc). Însă actrița a vrut mai mult și, în 2012, a pus bazele Honest Company, un brand care comercializează produse eco-friendly, de la detergenți pentru casă la scutece pentru copii. Între timp, Alba a început să vorbească în cadrul mai multor conferințe despre importanța unei vieți non-toxice și despre putem ajuta mai bine mediul. Anul trecut, Honest Company era evaluată la peste un miliard de dolari.
Justin Timberlake le are pe toate: o familie minunată, o carieră de invidiat și… multe, multe afaceri. Înainte de toate, Justin face muzică, așa că a pornit de la experiența sa în domeniu pentru a pune bazele unei case de producție: Tennman Records. Apoi, pentru că fiecare artist ține enorm la imagine, la stilul pe care îl adoptă, acesta devenind un fel de carte de vizită, Justin s-a asociat cu Trace Ayala și a fondat brandul William Rast, dedicat pieselor de îmbrăcăminte din denim. În cele din urmă a deschis și două restaurante, Destino și Southern Hospitality. Și oare mai e nevoie să amintim despre investiția sa în MySpace? Justin Timberlake e de neoprit.
Nici Jessica Biel, actrița din The Sinner, unul dintre serialele-hit de anul trecut, și soția lui Justin Timberlake, nu se lasă mai prejos. În 2016, aceasta a deschis, în Los Angeles, restaurantul Au Fudge, un spațiu creativ dedicat în primul rând copiilor. Cu puțin timp în urmă, Biel a transformat restaurantul într-un loc dedicat evenimentelor private, urmând să îi schimbe și poziționarea.
Reddit este un agregator de conținut de pe internet, probabil cel mai cunoscut din categoria sa, iar cea mai tare parte e că Snoop Dogg și Jared Leto sunt principalii săi investitori. Și cum Snoop Dogg este un personaj care nu se dezice de apucăturile sale, acesta a fondat și Casa Verde Capital, o companie care investește în micile businessuri cu și despre cannabis.
Ce faci atunci când ești în Mexic și îți construiești o nouă casă? Mm, potrivit lui George Clooney, bei multă tequila. Actorul și unul dintre cei mai buni prieteni ai lui, Rande Gerber, s-au îndrăgostit de tequila și au hotărât să facă propria lor rețetă. Au ajuns apoi la o distilerie din Jalisco și au pus bazele brandului Casamigos Tequila, pe care l-au vândut anul trecut cu peste un miliard de dolari.
Nu e neobișnuit pentru vedete să lanseze o linie de haine, dar parcă lui Pharrell i se potrivește excelent această direcție. Autorul superhitului Happy este directorul creativ și co-fondatorul brandului Bionic Yarn, care produce haine într-un mod sustenabil, reciclând plastic și alte materiale pentru a crea piese noi.
Armie Hammer a dat lovitura cu rolul din Call Me by Your Name, așa că ne așteptăm la muuulte filme promițătoare cu el în perioada următoare. Însă Armie nu este doar un bun actor, ci și un antreprenor iscusit, acesta fiind ownerul uneia dintre cele mai tari brutării din San Antonio, Texas – BIRD Bakery, pe care o conduce alături de soția sa, Elizabeth Chambers.
Nu există lucru pe care Karlie Kloss să nu îl poată face, fie că e vorba de modelling sau de o tabără de programare pentru puștoaicele pasionate de informatică (Kode With Klossy), una dintre pasiunile lui Kloss. În plus, aceasta a pus și bazele unei linii de prăjiturele fără gluten, Karlie’s Kookies, donând tot profitul organizației FEED, o organizație cu o misiune nobilă: combaterea foametei în lume.
Foto: hepta.ro