Din 2015, de când a aflat situația elefanților din Africa, în timpul unei excursii recomandate de agentul său, David Bonnouvrier, Doutzen Kroes nu s-a mai oprit din a căuta noi căi de a-i ajuta și de a atrage atenția lumii întregi asupra problemei braconajului.
Când s-a întors din călătorie, a început o campanie similară Ice Bucket Challenge, în care prietenele ei, modele și celebrități se filmau legându-și șireturile – Knot My Planet fiind numele campaniei sub umbrela căreia se strâng fondurile pentru elefanții africani.
Anul trecut, modelul olandez și Tiffany & Co creau împreună Save the Wild – o linie de bijuterii dedicată acestei cauze, în urma căreia s-au strâns 1,5 milioane de dolari pentru Elephant Crisis Fund. Iar anul acesta, Doutzen și-a unit forțele cu retailerul canadian Holt Renfrew, într-o nouă campanie menită să atragă atenția asupra braconajului de elefanți – o colecție de tricouri care pot fi achiziționate de aici.
„Dacă educăm oamenii cu privire la această criză, dacă împărtășim mai multe povestiri și le răspândim, cred cu optimism că elefanții africani vor rămâne aici, iar copiii noștri îi vor vedea în sălbăticie. Trebuie să avem speranță pentru viitor, întotdeauna“, a scris modelul olandez pe contul ei de Instagram, unde și-a făcut un obicei din a-și ține fanii la curent cu situația elefanților.
Foto: hepta.ro