Pe pereţii adreselor Rue Cambon (sediul Chanel), Largo Carlo Goldoni (sediul Fendi) şi Rue Saint-Guillaume (sediul brand-ului Karl Lagerfeld), pe invitaţii la show-uri sau evenimente, pe thank you notes sau felicitări de tot felul adresate apropiaţilor, şi, bineînţeles, în studiourile sale de creaţie, se ragasesc, de mai bine de şase decenii încoace, schiţele lui Karl Lagerfeld, creionate în stilul inimitabil al designerului, cu creioane colorate Faber-Castell.
Fondată în 1761 de către un fabricant de mobilă, compania Faber-Castell este în prezent cel mai mare producător de creioane colorate din lume, pe porţile fabricilor sale ieşind un total ce depăşeşte 2 miliarde de creioane anual. Profiturile firmei se ridică la sume de 577 milioane de euro, iar printre fanii declaraţi ai ustensilelor de schiţat şi colorat, se numără, pe lângă Lagerfeld, Vincent van Gogh şi Paul Klee.
Începând cu 1 septembrie, o ediţie limitată de creioane va fi disponibilă sub forma unei cutii de colecţie, ce marchează colaborarea dintre designer şi compania Faber-Castell. Karlbox, cutia de colecţie, inspirată de lăzile de zestre tradiţionale chinezeşti, conţine o suită completă de ustensile de desen. O poţi achiziţiona pentru preţul de 2.500 euro din magazinele Faber-Castell şi boutique-urile Karl Lagerfeld.
Foto: Karl Lagerfeld