Traista cu noutăți s-a umplut din nou, așa că facem o trecere-n revistă a celor mai recente evenimente și lansări și ne organizăm agenda pentru perioada următoare..
H&M a sărbătorit lansarea noii colecții Conscious Exclusive cu o petrecere în Los Angeles, pe 27 martie. Printre invitații la eveniment s-au numărat celebrități, influenceri și prieteni ai brandului, cum ar fi Irina Shayk, Dakota Fanning, Halima Aden și Amber Valletta. Pentru sezonul de primăvară 2019, H&M Conscious Exclusive s-a inspirat din puterea vindecătoare a naturii, îmbrățișând inovația cu materiale și procese responsabile față de mediu, pentru un viitor mai sustenabil al modei. Colecția se va lansa pe 11 aprilie și va fi disponibilă în H&M Băneasa Shopping City, precum și online pe hm.com
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise în zona Europei de Est, inclusiv în România, până în 2021. Este anunțul făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul Replay la nivel mondial. Planul de dezvoltare în România continuă după ce în toamna lui 2018 au fost deschise două noi magazine în AFI Cotroceni și ParkLake, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. În 2018 vânzările Replay au crescut cu 21% față de anul precedent.
Diesel este prezent la Săptămâna Modei din Shanghai cu o activare ce dezvăluie o instalație la Labelhood și cu multe alte proiecte și colaborări. Mesajul-cheie sub care se desfășoara toate activările este “Make Your Way the Successful Way” – de prea multe ori succesul este alăturat bogăției, însă Diesel consideră că succesul începe acolo unde începe sinceritatea cu tine însuți. Showroom-ul captivant D:SPACE BY DIESEL de la Labelhood include o instalație de artă concepută de Chen Tianzhou, un living space interactiv ce încorporează piese din colecția Diesel Living și o colecție specială în colaborare cu designerul Xiangyu (Xander) Zhou – #DieselXZhouXiangYu.
Cinci influenceri de fashion, faimoși la nivel internațional, din cinci țări europene, reprezintă noua echipă stilistică pentru colecția de pantofi primăvară-vară 2019 de la DEICHMANN. Făcând parte din campania internaționala #spreadthelook, influencerii prezintă stiluri selectate special, ce vor fi disponibile exclusiv începand cu aprilie 2019 în toate magazinele DEICHMANN, dar și pe deichmann.com
Weekend-ul acesta ( 6- 7 aprilie), TOPSHOP TOPMAN o va găzdui pe artista Catinca M din spatele brandului 88 Goods pentru a oferi sesiuni gratuite de personalizare a articolelor din denim tuturor clienților care achiziționează item-uri din magazin. Așadar, în acest weekend, între orele 12:00 – 19:00, dacă ai în plan o sesiune de shopping de piese de denim, ai ocazia să le dai și un touch personal. Mai multe detalii pe pagina de Facebook a evenimentui.
Armonia peisajelor pastelate, frumusețea naturii și minimalismul nordic al arhitecturii formează cadrul celei mai recente colecții Re.Design, inspirată de natură și cultura Estoniei și a Letoniei. Această creație unică Reserved, pe care o vei putea găsi din 2 aprilie online, pe reserved.com/ro, își are rădăcinile în măiestria și arta tradițională de neegalat a popoarelor baltice, combinând designul îndrăzneț cu țesături de înaltă calitate. Asocierea dintre vibrantele motive populare și tendințele puternice ale sezonului actual a dat naștere unei colecții care va satisface gusturile celor mai pretențioși iubitori de modă. Supermodelul polonez Małgorzata Bela este imaginea campaniei.
Galeria Halucinarium propune publicului un nou proiect artistic inedit care aduce în prim plan lucrări și instalații care au ca nucleu central grafică semnată de artista Mirela Ivanciu. Expoziția Fantomatica Istorie Naturală se va desfășura în perioada 6 mai – 13 iunie 2019. Conceptul expoziției redă într-o manieră extrem de contemporană atmosfera vechilor cabinete de curiozități, transpunând privitorul într-o lume misterioasă și ciudată.
Simina Filat, designer care face parte din noul val de creatori români, a conceput Ruumy, un produs modular multifuncțional care a fost declarat câștigător al competiției europene „Worth Partnership Projects” 2019. Ruumy este un perete arhitectural, modular, cu un design inovator, care poate fi combinat pentru a forma pereti despărțitori, dressing, articole de mobilier pentru casă sau chiar articole de îmbrăcăminte, cu o ambalare rapidă și ușoară. Designul permite transformarea dressingului într-un articol de îmbrăcăminte, geantă sau obiecte de casă.
Noul concept Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tag-line „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City. Miercuri, 27 martie, seria de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive a debutat cu avanpremiera colecției de primăvară-vară PINKO. O ocazie unică pentru invitații din presă, bloggeri și influenceri să vadă piesele noii colecții PINKO în cadrul unui cocktail party exclusivist.
Meli Melo Deco vine cu noutăți și își propune să-ți pregtătească locuința de primăvară, cu elemente de design moderne și funcționale. Colecția e de găsit în această perioadă în magazine și online pe melimelo.ro și cuprinde: vesela & articole de bucatarie si servit masa, decoratiuni, piese de mobilier, textile (paturi, perne), covoare de dimensiuni mici, produse pentru aromaterapie.
Contrast Tezyo, din rețeaua Otter Distribution, a lansat colecția SS19 și noua campanie de imagine sub sloganul Real Glam. Contrast. Aceasta are la bază ideea că stilul tău se creează cu fiecare pas pe care îl faci, iar orașul e sursa ta de inspirație – “laboratorul” în care creativitatea ta capătă formă. Continuarea poveștii REAL GLAM se concentrează, în sezonul primăvară-vară 2019, pe contrastele pe care le trăim, în fiecare zi, în oraș. Orașul poate fi ușor șters, dar poate fi și colorat. Grăbit, dar și relaxat. O lume de dimineți întârziate, nopți nedormite, gri, culoare, rafinament și confort, în care îți adaptezi constant stilul la cele mai diverse provocări.
Mai mult de 7.000 de limbi sunt vorbite la nivel mondial, dar sportul și frumusețea sunt limbi universale care sunt înțelese de toată lumea, indiferent de țară. Sportul are puterea de a schimba lumea. La fel și frumusețea. Sportul are puterea de a uni oamenii într-un mod unic. La fel și frumusețea. Când pasiunea pentru sport și puterea frumuseții se reunesc, rezultatul poate fi doar campania – concurs, New Fitness Diva.
adidas dezvăluie bustiera Don’t Rest Primeknit LUX, primul produs premium din categoria sa, creat cu ajutorul tehnologiei revoluționare Primeknit. Cu un design conceput pentru a se mula perfect, bustiera oferă atletelor libertate maximă de mișcare pentru antrenamente fără distrageri. Creată în colaborare cu rețeaua internaţională de atlete adidas, Don’t Rest Primeknit LUX se lansează alături de colanții Believe This Primeknit LUX. Aceștia au fost dezvoltaţi folosind aceeași tehnologie Primeknit iar construcția țesăturii se mulează perfect pe corp, oferind suport și confort în zonele cheie.