Fashion News: Tot ce e nou și cool zilele acestea

A sosit iar acel moment în care ne reorganizăm agendele pentru perioada următoare, cu evenimente, colecții noi „de neratat“ și reduceri pe care trebuie să le bifăm înainte de Paști. 

Seria premierelor din Băneasa Shopping City, reunite sub conceptul Băneasa Xclusive, continuă cu o demonstrație de forță a unui brand autohton, obișnuit cu superlativele. Colecția Primăvară-Vară Musette 2019 a fost lansată în exclusivitate în Băneasa Shopping City, într-un spectaculos decor outdoor, special creat pe esplanada centrului comercial, într-un show la care au asistat 250 de invitați din lumea modei, VIPs, influenceri și bloggeri de profil, care a reușit să contopească două lumi: lumea digitală și lumea emoției.

În acest sezon, Pandora prezintă o nouă grădină a stilurilor – bijuterii special create pentru a le inspira pe femeile de pretutindeni să își descopere liber creativitatea și să își exprime adevăratele sentimente, în moduri cât mai naturale. Tradiția de design a Pandora cuprinde simboluri inedite, derivate din natură, care au servit drept inspirație pentru noua Colecție de Primăvară 2019 – Pandora Garden. Pandora Garden înseamnă mai mult decât o colecție de bijuterii, fiind un spațiu al exprimării libere, o nouă modalitate de a ne transmite trăirile și feminitatea prin noi piese minunate.

Alina Cernatescu a lansat colecția pentru primăvara-vară 2019 și e cum nu se poate maipotrivită pentru viitoarele tale vacanțe, garden party-uri sau cocktailuri. Așa cum ne-a obișnuit, fiecare colecție este un manifest creativ pentru arta senzualității. Iar de data aceasta inspirația vine din Italia și stilul “La Dolce Vita”. Colecția cuprinde piese de cocktail și eveningwear în culori vibrante și materiale fluide.

Alb şi negru sunt culori în contrast, dispuse în diferite variante:dungi, buline, carouri sau romburi. Paleta de nuanţe variază de la alb la gri pâna la negru saturat. Printre vedetele acestui sezon se numară sandalele lucrate cu rafinament şi Sling-Pumps delicaţi cu tocuri joase sau tocuri kitten. Extrem de elegante sunt modelele cu vârf ascuțit, cu baretele de călcâi şi cu detalii evidente. Touch-ul final este dat de trendul Double-Bag cu buzunare în nuanţe de alb şi negru, şnururi şi decupaje asimetrice.

În ultimii 90 de ani, Motorola a creat unele dintre cele mai iconice telefone mobile punctând diferite momente în modă și în cultura pop. Astăzi, Motorola face un nou pas înainte și anunță parteneriatul cu PUMA. Colaborarea dintre Motorola și PUMA celebrează reinventarea tehnologiei și a ținutelor sport prin lansarea unui model de sneakers RS-X exclusiv. Această colecție este inspirată de telefoanele Motorola și reunește istoria sportului, a modei, a tehnologiei și a inovației.

TEZYO dă tonul cumpărăturilor de Paște, cu reduceri de până la 40%. TEZYO, din rețeaua Otter Distribution, dă tonul reducerilor din acest sezon, la o selecție de produse din noua colecție  Urban Casual & Sport. În perioada 22 aprilie – 5 mai, TEZYO invită consumatorii la shopping de primăvară, pentru că cele mai apreciate și dorite produse de la branduri cunoscute la nivel internațional sunt reduse cu până la 40%, atât în rețeaua de 32 de magazine fizice, cât și pe tezyo.ro.

#IKEAfestival a ajuns la final. Timp de o săptămână, vizitatorii magazinului IKEA din zona comercială Băneasa s-au bucurat de activități pline de culoare și inspirație. De la atelierele de gătit cu chef Alex Petricean, prezentările colecției de modă create din produse IKEA, până la atelierele de organizare cu Diana Mihăilă. Magazinul IKEA s-a transformat într-un loc de joacă al ideilor pentru vizitatorii mari și mici: Traseul de aventură pentru copii i-a încântat pe cei mici, iar camerele cu sfaturi și mini-cinematografele au oferit idei și soluții de amenajare părinților.

De peste două decenii, designerul Andreea Tincu creează pentru femeile care apreciază finețea detaliului și longevitatea hainelor sofisticate, dar extrem de versatile, propunând o filosofie guvernată de firescul bunului-gust și a calității. Brandul care îi poartă numele – Andrea Tincu – este recunoscut pentru creatiile originale, diferite de tot ce se găsește în magazinele fast-fashion și în care Andreea se implică total, de la schiță și până la modalitatea în care produsul final ajunge la client.