Am făcut o mică „adunare“ a lansărilor și a evenimentelor cool numai bune de trecut în agendă. Ce e nou și merită bifat cu văzut zilele acestea? Avem colecții noi, o expoziție specială și campanii care îți vor face poftă de ieșit la shopping.
Pe 15 noiembrie s-a deschis cel mai mare magazin Replay din România, în ParkLake. În plus, toți clienții beneficiază de o reducere de 30% la articolele selectate din Mis Season Sale care începe de azi. Ce găsești în noul magazin? În primul rând piese din colecția pentru toamnă-iarnă 2019, care încorporează cât se poate de stylish moda anilor ’90 și influențele sport actuale.
Odată cu lansarea noii colecții de toamnă-iarnă 2018, Weekend Max Mara introduce un nou concept de magazin. Presa locală și clientele fidele au celebrat împreună noul concept al magazinului Weekend Max Mara din Băneasa Shopping City. Magazinul are o suprafață de 120 mp și dispune de două vitrine mari. Acesta s-a redeschis cu un concept total nou: „A HOME FROM HOME“ – o atmosferă cosy, ce te va face să te simți ca acasă, un upgrade stilistic al unui spațiu care dorește să pună în valoare materialele luxoase, culorile puternice și clasicul reinterpretat.
Azi are loc vernisajul expoziției personale a artistului Albert Sofian, Unfinished stories. Unfinished Stories sunt de fapt acele povești pe care fiecare dintre noi ni le spunem nouă înșine, poveștile pe care nu le terminăm niciodată pentru că nu le știm finalul. Ele continuă într-o lume separată de realitate. Sunt acele povești pe care le reinventăm în fiecare zi povestindu-le unui auditoriu imaginar, care ne bântuie. Vernisajul va avea loc luni, 19 noiembrie, la ora 19.00 la sediul galeriei Halucinarium. Expoziția se va desfășura între 19 noiembrie 2018 – 25 ianuarie 2019.
Minionette a lansat colecția capsulă toamna-iarnă 2018 în care designul nonconformist, pietrele prețioase încrustate în aur și strălucirea pudrată a bijuteriilor continuă povestea florală pornită la începutul anului. Pentru colecția capsulă, designerii Minionette au avut ca inspirație cala, hortensia și floarea de gheață, pe baza carora au dezvoltat opt bijuterii noi. Designul minimalist cu accente prețioase reprezintă nota particulară a creațiilor Minionette. Caracterul nonconformist apare prin explorarea diferitelor modalități de finisare a aurului. Aspectul mat oferă bijuteriilor un aer neconvențional și subtil, pe când finisajul lucios accentuează strălucirea aurului.
De mai bine de 80 de ani Ray-Ban își consolidează numele drept cel mai emblematic brand de ochelari. Ochelarii lor spun o poveste prin istoria bogată, prin tendințele și oamenii care i-au purtat. Este vorba despre a vedea și a te lasă văzut, despre asumarea propriei individualități – de a impune cine suntem în loc de a ni se spune. Cea mai nouă campanie Ray-Ban atinge ceva familiar pentru sezonul sărbătorilor, Proud To Belong. Este o campanie gândită pentru întoarcerea la rădăcinile tale, de a aparține, astfel regăsindu-ți sentimentul de sine. Sentimentul locului și al identității sunt legate, dar mai important decât locația geografică este ce și pe cine găsești acolo și cum te pot defini.
În cazul în care încă n-ai auzit de Electra Store, a sosit momentul. Vorbim de unul dintre cele mai ofertante magazine cu haine și accesorii vintage, cu showroom în cel mai cool spațiu din București – Conglomerat, de pe strada Popa Nan 82. „Piesele de îmbrăcăminte și accesoriile Electra ignoră tirania tendințelor din fashion, pentru că au suficient stil, încât sa fie mereu chic. Trendurile vin și pleacă, însă tot timpul este momentul perfect pentru o piesă vintage.“
Inevitabila curiozitate umană, dorința de a privi și tentația indiscreției sunt impulsuri explorate și hrănite prin experiența MURMUR Hotel, un eveniment exclusivist de brand ajuns la al treilea episod. Pe 9 noiembrie, pentru o seară, câteva camere de hotel, de obicei spații ale unor intimități fragmentare, închise cu cheia, s-au deschis pentru a spune povești despre feminitate și senzualitate. Invitații veniți la Casa Capșa din București au jucat rolul de martori ale unor scene specifice universului MURMUR. Pentru oricine pășea în curtea interioară, către care dau ferestrele camerelor, centrul imediat al atenției deveneau două femei îmbrăcate în roșu Signature, colecția iconică MURMUR.
Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă Tommy Jeans Crest Toamnă 2018, inspirată din campania inițială Tommy Crest, lansată în 1985. Campania globală, creată în colaborare cu Jelani Blackman și RIMON, artiști în plină ascensiune, celebrează optimismul, diversitatea și exprimarea propriei individualități, aducând totodată un omagiu moștenirii muzicale a brandului. Colecția capsulă va fi disponibilă la nivel global, în magazinele selecționate Tommy Hilfiger și Tommy Jeans. În magazinele Tommy Jeans din România, Tommy Jeans Crest va fi disponibilă începând cu 26 noiembrie 2018.
Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice. Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element-cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.