Fashion news: Tot ce e nou și cool zilele acestea

Sfârșitul verii vine la pachet cu o serie lungă de evenimente și lansări pentru sezonul următor, iar asta înseamnă că e rost de scos agendele și de notat. Iată mai jos o primă listă a colecțiilor și colaborărilor care ne promit o toamnă stylish. 

H&M anunță colaborarea cu eclecticul brand britanic, Richard Allen, fondat in 1962, renumit pentru eșarfele cu design curajos, printurile abstracte si culorile vibrante. Acestă colecție dedicată femeilor readuce la viață faimoasele printuri Richard Allen, încorporate în piese vestimentare de către echipa H&M. Lansarea va avea loc in toate magazinele din România, precum și online, la începutul lunii Septembrie. Compusă dintr-o gamă variată de rochii, bluze, cămăși, fuste, pantaloni și accesorii, colaborarea Richard Allan x H&M este o colecție contemporană, dedicată femeilor, inspirată din moda anilor ‘60. Creată de către echipa internă H&M, siluetele sunt lungi și îti capteaza atentia cu detalii precum mansetele evazate și pliseurile delicate, în timp ce paleta de culori și printurile sunt o reinterpretare a Londrei din anii ’60.

Tommy Hilfiger lansează colecția TommyXZendaya Toamnă 2019, realizată de Tommy Hilfiger împreună cu ambasadoarea de brand la nivel global pentru colecțiile TOMMY HILFIGER dedicate femeilor, Zendaya. Colecția redefinește curentul power dressing pentru femeia modernă.  A doua colecție TommyXZendaya este o celebrare a siluetelor emblematice ale anilor ’70, combinate cu patrimoniul clasic american cool al brand-ului Tommy Hilfiger. Paleta coloristică monocromă se îmbină cu nuanțe bogate de vișiniu și nuanțe metalice, în timp ce fuziunea dintre imprimeuri și buline aduce un twist neașteptat siluetelor structurate și șalurilor.

noutati

Tendințele din sezoanele trecute sunt amestecate cu produse și accesorii vestimentare noi, la fel cum moda anilor ‘90 se combină armonios cu articole moderne și actuale și tot așa. Deci, la ce merită să fii atentă toamna aceasta? Animal printul, volanele, mânecile bufante și carourile sunt câteva dintre elementele hot ale noului sezon. ANSWEAR.ro ți-a pregătit o serie de piese-cheie numai bună de avut în vedere pentru sezonul următor. 

Old school și retro, pantofii sport chunky sunt încă în trend și vor rămâne alături de noi ca piese-cheie în acest sezonul toamnă-iarnă. Iar HUMANIC te îndeamnă să acorzi atenție mărcilor precum Champion, Fila, New Balance, Nike, Puma și Asicstiger, selecția e cât se poate de generoasă.

Diesel a privit constant, încă din anii ’80, cursele de motociclete drept inspirație. În cele 4 decenii, a sponsorizat evenimente competiționale, a avut un parteneriat cu Ducati și a introdus în colecții elemente cu estetică inspirată din ținutele motocicliștilor. Stabilind conexiunea cu un brand consacrat, precum Alpinestars, lider în design și producție de echipament de protecție pentru motocicliști, Diesel aduce tribut rădăcinilor ambelor companii în timp ce amplifică unicitatea și varietatea pieselor.

August este cea mai bună scuză pentru a profită de ultimele săptămâni de vara într-o binemeritată vacanță și de a acordă mai mult timp modei. Cu un ochi atent la tendințele internaționale pentru următoarele sezoane, achizițiile must have par că depășesc cu mult volumul dressing-ului. Londë Studio aduce în prim plan în colecțiile sale piese relavante ce reprezintă răspunsul dilemelor stilistice din orice sezon și îți propune trei piese de rezistență pe care le poți purta în orice anotimp.

Pandora anunță relansarea brandului de bijuterii. Mult îndrăgitul brand de bijuterii, Pandora, marchează începutul unui nou capitol odată cu relansarea grandioasă la nivel global, pe 29 august.Pandora a demarat mult așteptata relansare de imagine a brand-ului în cadrul unui eveniment exclusivist din centrul orașului Los Angeles. Au fost sărbătorite responsabilizarea și încurajarea oamenilor de pretudindeni să exprime, să împărtășească și să celebreze ceea ce iubesc. Pandora a prezentat repoziționarea – reflectarea diverselor ipostaze ale femeilor – care a coincis cu lansarea Colecției de toamnă 2019, în cadrul unui eveniment de o zi, presărat cu nuanțe de roz, culoarea semnătură Pandora. Evenimentul a creat o experiență captivantă pentru 400 de invitați din întreaga lume, transformând părți ale orașului într-un univers al puterii, al exprimării libere și al inclusivității, în nuanțe de roz.