Toamna e unul dintre acele sezonoane pline ochi cu noutăți de tot felul, campanii și lansări – și avem pentru toate loc în agende. Iată câteva dintre ele.
Având piese confecționate din materiale reciclate sau materiale care au un impact mai scăzut asupra mediului, colecția de toamnă 2019 continuă să sublinieze angajamentul luat de către H&M, acela ca până în anul 2030 să folosească numai materiale provenite din surse sustenabile. De la costumele cu imprimeu în carouri până la rochiile animal print și hanoracele supradimensionate, toate în palete de culori neutre, negru și accente de roșu-orange, vibrația transmisă este una relaxată, dar totuși sofisticată. Colecția de toamnă H&M Conscious se lansează în data de 12 Septembrie și va fi disponibilă în toate magazinele din întreaga lume, precum și online.
În această toamnă, Marks & Spencer îți prezintă Best Ever Fit, jeanșii cu croiala perfectă! Descoperiți cele mai noi stiluri din denim – piese contemporane, elegante și inovatoare, într-o gamă extinsă de mărimi, stiluri și croieli, care vă vor întregi ținuta în fiecare sezon! Marks & Spencer vinde peste 5 milioane de perechi de jeanși la nivel mondial în fiecare an și este lider de piață în Marea Britanie. În 2019 au fost introduse noi modele îmbunătățite, astfel încât pentru orice tip de siluetă se va găsi cu ușurință croiala perfectă. De aceea, cele mai populare articole din colecția din denim M&S au fost redenumite: Ivy Skinny, Sienna Straight și Lily Slim.
TEZYO, din rețeaua Otter Distribution, continuă campania de imagine REAL GLAM, care promovează stilul personal și alegerea pieselor care te reprezintă, iar în acest sezon vine cu o abordare inspirată din realitate și din micile detalii care te înconjoară – REALITATEA, STILISTUL IDEAL. Aceasta are la bază ideea că viața de zi cu zi este sursa de inspirație care ne conturează stilul unic și care ne completează creativitatea exprimării stilistice.
E posibil să fi auzit de termenul “Wardrobing”. Acest cuvânt defineşte acțiunea de cumpărare a unui outfit, purtarea și ulterior returnarea acestuia. O mulțime de oameni fac asta – a devenit chiar un trend ȋn ascensiune, iar cele mai multe branduri fashion sunt ȋn dubiu legat de cum să gestioneze această situaţie. Nu și DIESEL însă, care prezintă noua sa campanie de toamnă, denumită pe bună dreptate „Enjoy Before Returning“: o poziţionare jucăușă, nonconformistă față de acest subiect controversat. În loc să condamne wardrobingul, brandul ajunge să tolereze acest curent. Dacă aceşti cumpărători achiziționează, poartă și returnează un obiect vestimentar, de ce să nu se bucure pe deplin de proces?
Charmony, primul brand românesc cu haine reversibile, bifează încă o premieră în România în materie de haine și lansează prima colecție de uniforme școlare reversibile, ce pot fi purtate pe ambele părți. Nouă colecție se adresează pentru început doar fetițelor, urmând în viitorul foarte apropiat să fie lansate și variantele de uniforme pentru băieți, și vine în întâmpinarea lor cu 10 modele de uniforme școlare reversibile, ce pot fi accesorizate diferit. Realizate din dragoste pentru copii, rochițele au fost concepute astfel încât micuțele școlărițe să aibă parte de un look foarte stylish, de confort și lejeritate zi de zi, căci alegerea materialelor a fost realizată cu maximă atenție pentru a corespunde criteriilor de calitate specifice vârstei.
Primul magazin din România al brandului cu origini scandinave MARC O’POLO va fi inaugurat pe 12 septembrie, în Bucuresti Mall-Vitan, la parter. Magazinul va găzdui colecții vestimentare pentru femei și pentru bărbați, încălțăminte, dar și accesorii. Membrii programului de loialitate vor beneficia de o reducere specială de 10% la achiziții în perioada 12 – 15 septembrie.
S-a lansat Monarch Concept, un concept store unde sunt disponibile piese made to measure, accesorii și parfumuri de nișă. Brandurile partenere care expun în Monarh Concept Store sunt: IE Clothing, Paisi, Monarh Design, Cielle Couture, La Ami, Megami, Ama Pijama, Morph Parfumuri, Pălăria Dărârlat, Bubble of Beauty Jewelry.
Nu rata evenimentul online #PeToc, dedicat femeilor cu atitudine! Ziua Națională a Femeilor #PeToc celebrează anual feminitatea, grația și forța sexului frumos, pe data de 14 septembrie, iar FashionUp a pregătit în perioada 13 – 16 septembrie multe acțiuni aniversare.
Anul acesta, cea de-a cincea ediție a evenimentului #PeToc se va desfășura online, prin reduceri speciale și concursuri organizate de instagrammerii pasionați de fashion.
În perioada 13 – 16 septembrie, echipa FashionUp își va surprinde clienții cu nenumărate reduceri. Reprezentantele sexului frumos pot alege din peste 4.000 de modele de pantofi și sandale cu toc, toate, cu o extra reducere de 10%.
Șase instagrammeri au pregătit concursuri pe conturile lor și așteaptă să-și premieze fanii cu vouchere FashionUP, cu valori cuprinse între 150 și 300 de lei.
Evenimentul #PeToc vine cu un mesaj puternic: „Women empowering women”. La cea de-a cincea ediție a evenimentului #PeToc, îți dorim să te bucuri de ofertele aniversare și să celebrezi alături de noi feminitatea, atitudinea și stilul.