Suntem în sezonul lansărilor de tot felul, avem campanii noi și evenimente de trecut pe listele de must-see. Mai jos, câteva dintre ele.
FREYWILLE – 10 ani de rafinament, 10 ani de manifestare a artei pure în România! Un spectacol hipnotizant susținut cu elemente de artă și cele mai fine bijuterii a fost pus în scenă la Le Chateau, unde FREYWILLE a aniversat 10 ani de prezență pe piața din România, timp în care a demonstrat că arta poate fi purtată sub forma unor bijuterii rafinate ce transmit emoție și te ancorează în frumos. „Cred că arta ne distrage atenția de la viața de zi cu zi. A trăi cu arta ne permite să trăim în sfere superioare și este o calitate majoră a vieții.” – Friedrich Wille, CEO FREYWILLE, prezent la evenimentul aniversar.
Marks & Spencer se adaptează noilor sezoane cu ușurință și simplitate. Entuziaste și încrezătoare, noile colecții de toamnă – iarnă sunt o celebrare a designului clasic, țesut cu un twist contemporan. Stilul M&S reținut, sobru, dar bogat în detalii, pune accentul pe potrivirea materialelor și pe finisajele impecabile, întrucât calitatea dictează întotdeauna estetica brandului tradițional britanic. De la lână și denim, la piele si mătase, paleta de culori stă la baza călătoriei de la un sezon la altul: de la culorile de maro închis, ruginiu și tonurile tomnatice, până la nuanțe de magenta și albastru, care aduc modernitate și un aer proaspăt pieselor sezonului.
În această toamnă, Topman va relansa o serie de branduri proprii, sub îndrumarea noului director comercial, Mitch Hughes. De când s-a alăturat echipei în 2018, Hughes s-a concentrat pe materializarea sugestiilor primite de la clienți și a făcut toate modificările necesare astfel încât să scoată în evidență calitățile brand-ului. Astfel, noul director comercial va introduce 11 noi brand-uri ale designerilor colaboratori, printre care Hermano și Marshall Artist, și va dezvolta categoria de îmbrăcăminte – leasurewear – ducând-o la o cincime din totalul afacerilor. În plus, acesta și-a luat angajamentul că denimul folosit de Topman va fi realizat din bumbac organic 100% până în vara anului 2020.
Noile bijuterii ale toamnei împletesc creativitatea cu dorința de a descoperi o colecție inspirată de un univers de basm, unde totul este posibil. Pandora a creat astfel o pădure fermecată a stilului, unde estetica naturii se bazează pe piese ușor de purtat, cu elemente ce amintesc de trunchiul și crengile copacilor, de romantica frunză a stejarului, fiind încărcate de simboluri și spirit ludic. Legate de specificul anotimpului, bijuteriile în formă de frunză sunt realizate exclusiv din argint 925 placat cu aur în nuanțe bogate și finisate manual, înfrumusețate cu pietre strălucitoare și detalii atent meșteșugite pentru a imita cât mai bine nervurile complexe ale plantelor. Formele asimetrice, curbate sau ascuțite, imortalizează imperfecțiunile atât de frumoase ale naturii, și sunt special concepute pentru a conferi mobilitate bijuteriilor – cerceilor, pandantivelor, talismanelor și pentru a scoate în evidență piesele cheie ale colecției, precum inelul pentru două degete, pentru un stil extravagant.
După o serie de campanii spectaculoase cu vedete precum Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoa Aboah și Irina Shayk, Reserved țintește din nou către cele mai mari staruri din lume. Colecția Reserved toamnă-iarnă 19/20 este reprezentată de un simbol al culturii pop contemporane, regină a social media și top model internațional – Kendall Jenner. Cu peste 116 milioane de urmăritori pe Instagram, top modelul de 1,80 cm înălțime se află în fruntea celor mai bine plătite modele din industrie, conform Forbes. Kendall Jenner este, fără îndoială, una dintre cele mai mari personalități din industria modei, fiind o prezență nelipsită de pe podiumurile celor mai importante case de modă sau din pictorialele celor mai cunoscute branduri din lume.
Back to nature! La Humanic, atmosfera Munților Stâncoși și-a dat întâlnire cu aerul modern al marilor orașe. Cizmele tip cowboy cu tocuri semi-înalte și un finnish de piele întoarsă sau netedă inspiră stilul. Vestului Sălbatic. Combinat cu ținute folk, rochii lungi și vaporoase sau cu material denim decolorat, designul casual al acestei selecții de pantofi în nuanțe de caramel și maroniu oferă un aer rebel. Gențile de umăr din materiale moi cu ținte, franjuri și detalii de înaltă calitate pot adăuga accente suplimentare ce contribuie la această ținută ce combină stilul western cu cel urban.
ABOUT YOU, cel mai important magazin online de fashion din Europa, își continuă extinderea de succes lansând platforma aboutyou.ro. România este a zecea piață în care ABOUT YOU este prezent, după Germania, Austria, Elveția, Olanda, Belgia, Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria. Magazinul online de fashion digitalizează experiența de shopping tradițional. ABOUT YOU poate fi accesat de pe orice dispozitiv: desktop, tabletă și mobil, prin aplicația dedicată, premiată la nivel internațional. În România, ABOUT YOU oferă o gamă variată de peste 100.000 de produse de la aproximativ 600 de branduri – multe dintre acestea fiind pentru prima dată disponibile pe piața locală.
evian® și designerul vizionar Virgil Abloh dezvăluie primul proiect creativ al colecției în ediție limitată “One Drop can make a Rainbow”. Proiectul reușește să pună în practică viziunea comună pe care o împărtășesc evian® și Virgil Abloh. Emblematicul designer, recunoscut pentru experiența sa, care se ramifică în artă, muzică și design vestimentar, este dovada vie a faptului că inspirația nu are limite, el reprezentând întruchiparea tendințelor generației următoare. Design-ul sticlei evian® în ediție limitată semnată de Virgil Abloh este inspirat de unul dintre cele mai frumoase, dar simple fenomene naturale – curcubeul.
VICTORIA’S SECRET s-a deschis în București
Victoria’s Secret (VS), brandul de lenjerie de renume mondial, făcut celebru prin evenimentele de modă iconice și Supermodele precum Candice Swanepoel, Barbara Palvin, Taylor Hill și Sara Sampaio a deschis primul magazin de lenjerie în București, România, în data de12 octombrie, în parteneriat cu Alshaya Group. Magazinul oferă o gamă largă de sutiene marcă proprie, chiloți și îmbrăcăminte de dormit. Toate colecțiile frumoase și feminine de lenjerie pentru care marca Victoria’s Secret este renumită sunt disponibile, inclusiv Luxe Lingerie, Very Sexy, Modern Romantic, Dream Angels, Luxe Essentials, Lounge și Casual. Marca oferă 39 de mărimi de sutien, de la 30A la 40DDD, cu diferite niveluri de întărire – neîntărite, ușor – întărite și push-up.
Liniile complete de parfumuri populare, cum ar fi Victoria’s Secret Bombshell, Victoria’s Secret Tease și Victoria’s Secret Love sunt disponibile, împreună cu ape de parfum Body Mists și produsele de înfrumusețare PINK ale Victoria’s Secret.
AMAZING Jewelry și LAURA OLARU și găsesc acum în magazinul Inga Valerie
Modul în care ne îmbrăcam și accesoriile pe care le purtam reflectă stilul de viață și personalitatea noastră.Trebuie să avem curajul să experimentăm!
Accesoriile bine alese pot duce o tinuta la un cu totul alt nivel si pentru ca “frumusetea sta in detalii” brandul danez de bijuterii si ceasuri Amazing alaturi de Laura Olaru, designerul din spatele brandului de genti si pantofi cu acelasi nume, au completat tinutele Inga Valerie cu cele mai cool accesorii.
GIRLS NIGHT OUT a fost un eveniment pentru femeile care adaptează moda stilului lor personal și lucrurilor care le motivează.