Fashion news: Tot ce e nou și cool zilele acestea

noutati moda

Campaniile și lansările de toamnă sunt în plină desfășurare și odată cu ele se înmulțesc și destinațiile de shopping, dar și piese-le must-have din wish list-urile noastre. Iată mai jos o parte din noutățile sezonului. 

Al doilea sezon #XCLUSIVE BY BĂNEASA SHOPPING CITY debutează cu lansarea noii colecții de toamnă-iarnă PINKO FW19! Pentru sezonul toamnă – iarnă 2019, PINKO invocă femeia conștientă, mândră de feminitatea și senzualitatea ei. Garderoba sa eclectică juxtapune forme, culori și emoții pentru un amestec între eleganța urbană și street style glamour, iar tonurile metalice strălucitoare sunt temperate de nuanțe nocturne intense. Efectele de lumină prețioase, accentele rock ‘n’ roll, jachetele și paltoanele sartoriale, piesele din denim, costumele de paiete și pantofii sport, fac deliciul fanelor brandului și aduc această colecției în lumina reflectoarelor. 

Pentru colecția de toamnă-iarnă 2019, Levi’s continuă să ofere o gamă variată taper, cu un accent deosebit pe modelele 502 Taper și 512 Slim Taper. Ambele modele au devenit o primă alegere pentru toți bărbații, făcând din aceste item-uri produsele cu cea mai rapidă creștere din istoria Levi’s. 511 este modern, strâmt pe picior, oferă spațiu de mișcare și este potrivit oricărui bărbat.

The Edit este o selecție exclusivă și mereu actuală de piese de design interior, cu linii simple, dar în același timp, versatile și sofisticate. Colecția include atât obiecte atent selecționate din portofoliile unor branduri internaționale, cât și o linie proprie de accesorii și mic mobilier, lucrate manual în ateliere mici din România. The Edit a fost creat de Irina Pogonaru și Magda Staicu, două prietene care împărtășesc pasiunea pentru legătura delicată și intimă care se stabilește între oameni și interioarele lor.

Victoria’s Secret (VS), brandul de lenjerie de renume mondial, făcut celebru prin evenimentele de modă iconice și Supermodele precum Candice Swanepoel, Barbara Palvin, Taylor Hill și Sara Sampaio a deschis primul magazin de lenjerie în București, România, în data de12 octombrie, în parteneriat cu Alshaya Group. Cu aproape patru decenii experiență în design și ingeniozitate în materie de sutiene, Victoria’s Secret oferă o gamă largă de produse cu accent pe potrivirea sutienului, modă și confort pentru femeia de astăzi.

Tommy Hilfiger anunță TOMMY JEANS Fall Heritage, o ediție limitată ce prezintă versiuni îmbunătățite ale celor mai iconice stiluri din arhiva brandului. Începând cu data de 29 octombrie 2019, seria de 16 piese destinate copiilor va fi disponibilă în România, în magazinele TOMMY KIDS selecționate.

Colecția TOMMY JEANS Fall Heritage transmite un sentiment de nostalgie, reimaginând fiecare stil consacrat pentru a rezona cu publicul modern de astăzi. În conformitate cu moștenirea mărcii, steagul iconic TOMMY JEANS este prezent în toată colecția selectată manual. Piesele-cheie pentru băieți includ o jachetă clasică, din denim, cu steagul brand-ului, reeditată cu căptușeală Sherpa, un popover puffer actualizat cu ceară și o cămașă polo atemporală de lână. Pentru fete, stilurile cheie includ un sacou din denim decupat, dintr-un material cu spălare ușoară, un puffer decupat din catifea, care transmite un sentiment de patrimoniu prin steagul binecunoscut și o cămașă tip rugby cu fermoar.

Conceptul Băneasa Xclusive a continuat cu evenimentul prilejuit de prezența exclusivă a brandului IzaVanDee în portofoliul Victoria Gallery, exclusiv în Băneasa Shopping City! Victoria Gallery este un multibrand cu o abordare actuală a modei si o selecție modernă și contemporană. În selecția de peste 30 de branduri și designeri români se regăsesc piese vestimentare, bijuterii și accesorii ce completează garderoba oricui își dorește alternative la brandurile internaționale. Invitații s-au bucurat de colecție, un concert de vioară și de vibe-ul glam al evenimentului.

Monarh Design a prezentat noua colecție în cadrul Romanian Fashion Philosophy, ediția cu numărul VII, ce a avut loc la Ambasad’Or Events. Colecția Monden vine la pachet cu filosofii de viață ale marilor înțelepți și transmite pozitivitate, bunăstare, încântare. Piesele pot fi comandate sau se pot cere la probă la Monarh Concept, Iancu de Hunedoara 33.

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

Toamna aceasta, două branduri iconice, Coca-Cola și Diesel, și-au unit forțele pentru a crea The (Re)Collection: o colecție capsulă edgy realizată cu măiestrie, care încorporează materiale reciclate. Această colaborare are drept scop creșterea conștientizării asupra valorii reciclării prin toate piesele realizate cu țesături din PET reciclat/ Ȋn România, colecţia a fost prezentată ȋn cadrul evenimentului ȋn Diesel store Băneasa Shopping City. Invitaţii au probat piesele colecţiei-capsulă, gama incluzând materiale reciclate precum PET reciclat provenit din sticle de plastic și bumbac reciclat, pentru a crea o interpretare fresh și modernă a esteticii pieselor casual Diesel, combinată cu amprenta iconică a Coca-Cola, pentru a face un statement.