Traista cu noutăți s-a umplut din nou, așa că e momentul să facem o mică recapitulare a lansărilor și a evenimentelor care ne vor ține ocupați în perioada următoare.
Societățile în dezvoltare cresc nivelul de consum la nivel global, acesta fiind momentul să ne îndreptăm atenția către nevoile mediului mai mult ca oricând. Un pas în această direcție, îl face H&M, care dorește să reducă utilizarea pungilor din plastic pe toate piețele sale și, prin urmare, să treacă la cele din hârtie. Astfel, începând cu data de 23 ianuarie s-a realizat tranziția de la pungile din plastic la cele confecționate din hârtie în toate magazinele H&M din România.
Fundația Art Encounters anunță curatoarele celei de-a treia ediții a bienalei Art Encounters care va avea loc la Timișoara, în perioada 20 septembrie – 26 octombrie 2019, Maria Lind și Anca Rujoiu. Bienala Art Encounters este un eveniment situat la intersecția dintre un festival de artă experimentală și o bienală de artă contemporană, axat pe un program de cercetare curatorială care încurajează dialogul cu moștenirea istorică locală și contextul socio-cultural al orașului Timișoara. Misiunea bienalei este de a deveni un punct de întâlnire pentru artiști, comunități, instituții și idei. Cea de-a treia ediție are drept scop implicarea unui public larg într-un dialog care să cuprindă cele mai importante teme ale societății actuale și să creeze o platformă dinamică pentru schimbul cultural între scena artistică din România și cea internațională.
K-ONO este un brand de nișă prezent de câteva luni pe piață românească, inspirat de tipicul kimono-ului japonez – ca piesă tradițională purtată de mai bine de 1.000 de ani, reinterpretată într-o cheie contemporană.
Brandul își propune să susțină personalitatea și să evidențieze spiritul feminin al fiecărei purtătoare. Inspirația primelor două colecții K-ONO se regăsește în femeia modernă a zilelor noastre, care se află într-o dinamică continuă pe parcursul zilei. Versatilitatea este elementul central cu care kimono-ul trebuie să se asocieze pentru că outfitul să fie potrivit pentru orice moment: un outfit casual sau sursa de inspirație a unui eveniment pretențios contrastant prin simplitate. Sunt două abordări total diferite care pot să prindă contur printr-o singură piesă – kimono-ul.
Colecția COS Primăvară-Vară 2019 reprezintă o călătorie sartorială prin elementele naturii. Fiecare piesă concepută are o eleganță proaspătă și lejeră ce amintește de mișcarea și calitățile aerului și ale apei.
Meli Melo Paris a pregătit Meli Mărțișor, o colecție specială de mărțișoare pentru 2019, pornind de la un concept ce îmbină elementele tradiționale și motivele colorate ale costumelor populare românești în piese fermecătoare cu design propriu brandului. Astfel, micile simboluri ale renașterii naturii, create de Meli Melo, majoritatea considerate aducătoare de noroc în tradiția noastră, pot fi purtate și după perioada specifică Mărțișorului, că bijuterii charm.