Facem din nou o trecere-n revistă a celor mai recente evenimente și lansări și ne organizăm agenda pentru perioada următoare.
COS prezintă campania colecției pentru primăvară-vară 2019 realizată de Mark Borthwick. Fotografiile surprind eleganța destinsă a acestei colecții într-o lumină proaspătă cu ajutorul modelelor Connie Valese și Thilo Muller, stilizate de către Hannes Hetta. Amintind de mișcările și calitățile apei și ale aerului, colecția se află într-un echilibru perfect cu locația aleasă, Lacul Plastiras, dar și cu estetica minimală și cromatic saturată a lui Borthwick. Siluetele evoluează în imaginile de campanie, reflectând formele fluctuante ale elementelor întâlnite în natură – de la o stare tulbure la calm, sau de la opacitate la transparență.
De Valentine’s Day, PANDORA sărbătorește dragostea în toate formele sale – de la sentimentele romantice de iubire, la dragostea față de sine și prieteniile de nedestrămat. Realizate de bijutieri talentați din metale de înaltă calitate precum argintul 925 și PANDORA Shine (argint 925 placat cu aur), noile modele ne îndeamnă se ne exprimăm sentimentele într-un mod unic și să transmitem mesaje de dragoste inedite.
Fundația Art Encounters prezintă la Paris expoziția de artă modernă și contemporană Ex-East. Istorii trecute și recente ale avangardei românești, sub auspiciile Sezonului Cultural Franța-România, un eveniment de amploare dedicat artelor vizuale în cadrul Sezonului din Franța. Expoziția este curatoriată de Ami Barak, iar vernisajul va avea loc marți, 5 februarie 2019, ora 18:00, la Espace Niemeyer, Paris. La deschidere vor lua cuvântul: domnul Bernard Blistène, directorul Muzeului Național de Artă Modernă, Centrul Pompidou din Paris, Pierre Buhler, președintele Institutului Francez Paris.
În data de 11 martie, H&M va înlocui maniera clasică de prezentare a colecţiei bianuale H&M Studio din cadrul Săptămânii Modei de la Paris, printr-o lansare inedită a acesteia, combinând moda cu teatrul imersiv. Atât lideri de opinie cunoscuți pe plan mondial, cât şi membrii presei internaționale ne vor fi alături într-o călătorie care se va desfășura pe parcursul a trei zile în uimitorul deșert din Sedona, Arizona. Pe măsură ce narațiunea fictivă se desfășoară, o serie de evenimente captivante vor dezvălui colecția Studio SS19 impresionându-i astfel pe cei prezenți. Dezvoltat în colaborare cu agenția de creație Sunshine și casa de producție PRODJECT, conceptul din Sedona va redistribui invitații în calitate de protagoniști ai scenei. O narațiune originală care poartă semnătura renumitei Connie Harrison, consultant de creație și regizoare din Londra, specializată în crearea de experiențe captivante, va aduce colecția la viață.
Pentru campania sa SS19, Bershka a creat un trend-face-off – cu clienții săi, în care prezintă o serie de imagini cu piese alese după tendințele majore pentru femei și pentru bărbațo. „Bătălia se duce online, unde fanii brandului sunt invitați să-și voteze tendințele preferate. În social media, Bershka prezintă interviuri cu influencer-ii care au ales tendințe opuse, explicând de ce susțin o tendință în defavoarea alteia.
Camicissima, brand italian cu tradiție în fabricarea cămășilor bărbătești, intră pe piață din România și deschide magazine în trei centre comerciale din București, că parte a planului de extindere a companiei la nivel internațional. Noile magazine prezintă cea mai recentă colecție formată dintr-o gama largă de produse care evocă stilul italian rafinat și atenția la detalii, prin serviciul de personalizare. Primele magazine Camicissima din România sunt de găsit în Park Lake Shopping Center, Plaza România și Mega Mall, urmând că, până la finalul anului, rețeaua să se extindă în alte trei locații-cheie.