Să luăm o pauză de la ceaiul fierbinte pe care obișnuim să-l bem iarna – pentru că FUZETEA, un mix unic de extracte de ceai, arome de fructe și ierburi aromatice tocmai ce a ajuns pe piața din România! Și crede-ne, e delicios!
FUZETEA face parte din portofoliul Coca Cola (un indiciu clar că e vorba despre ceva delicios, încă dinainte să îi simți gustul). Lansat în 2012 pe 14 piețe internaționale, FUZETEA a cunoscut, în mai puțin de trei ani, o creștere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari, fiind, în prezent, unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creștere din portofoliul companiei
Extractul de ceai din FUZETEA provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie și materia primă provenite din surse 100% sustenabile.
Variantele FUZETEA disponibile în România sunt Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple. Toate aceste arome au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare și Dezvoltare Coca Cola din Bruxelles și au fost adaptate preferințelor consumatorilor europeni.
Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanțuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l și 1,5 l și sticle returnabile de 0,25 l.
BONUS: Băuturile FUZETEA au un conținut scăzut de calorii – 19 sau 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă – fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.
YUM!