După vestea tristă de zilele trecute – unul dintre cele mai îndrăgite concept stores din lume urmează să îşi închidă porţile în decembrie – vine şi o veste bună, tocmai la timp pentru a ne însenina weekendul – H&M a anunţat cea mai nouă colaborare cu un designer.
Este vorba despre Erdem Moralioglu – labelul londonez ERDEM va colabora cu H&M pentru o nouă colecţie în care elementele signature ale celor două branduri se vor contopi într-un mix clar destinat (la fel ca şi restul colaborărilor retailerului suedez cu mari designeri) să zboare de pe rafturi în primele minute de după lansare.
Erdem Moralioglu se numără printre cei mai romantici designeri din industrie la ora actuală. Creaţiile sale explorează referinţe istorice, îmbinându-le cu poveşti personale, iar rezultatul este mereu de o frumuseţe răpitoare. Printre fanele brandului se numără Emma Stone, Alexa Chung, Ruth Negga, Keira Knightley şi Nicole Kidman.
Pentru prima dată în istoria labelului englez, va fi creată o colecţie pentru bărbaţi. Colaborarea cu retailerul suedez va cuprinde, pe lângă colecţia pentru femei (complet cu accesorii), şi o colecţie masculină.
Teaserul colecţiei se traduce printr-un video creat de Baz Luhrmann, un regizor pe care designerul îi consideră „cel mai talentat povestitor al timpurilor noastre”.
Luhrmann este cunoscut pentru pelicule spectaculoase precum Moulin Rouge sau The Great Gatsby, aşa că, bineînţeles, şi teaserul campaniei se încadrează în acelaşi stil dreamy la care ne aşteptam de la el.
La ce să ne aşteptăm de la colecţia ERDEM X H&M? Pe baza clipului şi a faptului că designerul este cunoscut pentru ţinutele sale romantice, spectaculoase într-un mod elegant şi sofisticat, ne imaginăm că viitoarea colecţie va include rochii vaporoase, printuri florale, materiale suave, şi, că, per total, vibe-ul va fi unul extrem de feminin şi delicat. Irezistibil, nu? Mai avem de aşteptat până pe 2 noiembrie, când colecţia va fi lansată online şi în magazinele selecţionate.
„Este începutul unui nou capitol”, spune designerul”. „Unul care va permite oamenilor din întreaga lume să aibă propria experienţă ERDEM, propria poveste cu labelul. Ador ideea ca oameni proveniţi din diverse backgrounduri şi diverse generaţii să poată să poarte piese din această colecţie”.